Mitä mieltä 40v miehestä, joka pitää hupparia?
Kommentit (16)
40 v joka pitää hupparia.
t. 50 v joka pitää hupparia eikä ole kiinnostunut siitä mitä mieltä sinä olet - itikka.
Jos se on selässä eikä päällä niin ei puukkoa.
Kyllä meidän 63v pitää hupparia, minkähän ihmeen takia ei saisi pitää?
Ihana! Olen iahstunut juuri tuollaiseen hupparimieheen! Valitettavasti hän ei tainnut tuntea samoin...
Tää on hyvä kysymys, koska musta aikuisen pitäs pystyä parempaan vaatetuksen suhteen. Sopii joillekin esiintymisvaatteeksi tai jumppaan mut ei jatkuvaan käyttöön.
Minä olen melkein 50, eikä kukaan ainakaan kadulla töni Gantin hupparin takia. Kiitos suvaitseville kanssaihmisilleni.
Miksi aikuinen mies ei voi siististi pukeutua, miksi pitää näyttää jollekin räppärirentulle, huppari on ala-astelaisten asuste.
55-v psykoterapeuttini pukeutuu sellaiseen. Ja yrittää sanoa, että minun pitäisi kasvaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Wt- ja wannabe gangsta big daddy -pappa, kuvotus! Tällaiset vielä ihan oikeasti kuvittelevat olevansa nuorekkaira ja rentoja isoisiä. 😧
Vierailija kirjoitti:
Tää on hyvä kysymys, koska musta aikuisen pitäs pystyä parempaan vaatetuksen suhteen. Sopii joillekin esiintymisvaatteeksi tai jumppaan mut ei jatkuvaan käyttöön.
Olikos kysymyksessä sanottu, että on ainoa "takki"?
Esimerkiksi merillä hupparit ovat käytössä erinomaisia, olipahan mies tai nainen.
Tämä ei sulje pois sitä tosiasiaa, että muissa oloissa vetimet ovat ihan jotain muuta kuin huppareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wt- ja wannabe gangsta big daddy -pappa, kuvotus! Tällaiset vielä ihan oikeasti kuvittelevat olevansa nuorekkaira ja rentoja isoisiä. 😧[/quote
Rento isoisä hän kyllä on, minä varmaankin tyhmä isoäiti, kun en ymmärrä, miksei mieheni saisi pitää hupparia ollessaan lapsenlapsien kanssa kalassa!
Puku päälläkö sinne olisi mentävä?
Vierailija kirjoitti:
55-v psykoterapeuttini pukeutuu sellaiseen. Ja yrittää sanoa, että minun pitäisi kasvaa 😂
En kestäisi
Noh meidän kylässä puukko kylkeen ja menoksi. Ei suvaita huppareita +35 iän jälkeen.