Onko nuudelit soijapyöryköillä mielestäsi hyvä annos?
Kommentit (11)
Kuulostaa minulle ihan hyvältä mutta voisi vaikka wokki-vihanneksia vielä lisätä ja sitten joku kastike esim. sweet chiliä.
Onko nuudelit tarkoitettu ihmisravinnoksi? Entä soijapyörykät?
Kuulostaa ihan hyvältä, simppeliltä ja täyttävältä
On, jos on hyviä soijapyöryköitä (esim. Hälsans Kök), ja jotain kastiketta, ja mielellään vähän vihanneksiakin.
Itseäni oksetti soijalihapullat. Mutta tyttöystäväni telee niistä keitettävistä soijapaloista tosi hyviä, kun keittämisen jälkeen maustaa ne kunnolla ja käristää paistinpannulla. On ihan yhtä hyvää kuin aito liha.
Eipä kuulosta houkuttelevalta, ellei sitten ole itse tehtyä. Einekset ovat parhaimmillaankin vain syötäviä. En ole herkullista einestä maistanut. Lisäksi kuulostaa tunkkaiselta senkin takia, ettei ole kasviksia. Itse tehdyt pyörykät ja tulinen+hapan+makea+suolainen nuudeli-kasvisvokki ja päälle tuoreita yrttejä, se maistuisi kyllä.
Mulle maistuisi ehkä paremmin falafel -pyörykät.
Vierailija kirjoitti:
Eipä kuulosta houkuttelevalta, ellei sitten ole itse tehtyä. Einekset ovat parhaimmillaankin vain syötäviä. En ole herkullista einestä maistanut. Lisäksi kuulostaa tunkkaiselta senkin takia, ettei ole kasviksia. Itse tehdyt pyörykät ja tulinen+hapan+makea+suolainen nuudeli-kasvisvokki ja päälle tuoreita yrttejä, se maistuisi kyllä.
no ei maistunut tunkkaiselle, löräytys tabascoa meni vielä sinne ja oli NAMNAM.
ap
Ei kuulosta herkulliselta. En söisi itse.