Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miesystäväni halua pitää ollenkaan kihlasormustaan

Vierailija
16.12.2016 |

Minua alkanut suunnattomasti häiritä, että kihlattuni ei tahdo pitää kihlasormustaan enään. Jaksoi pitää ehkä pari kuukautta, jonka jälkeen otti pois eikä ole sormeensa sitä uudestaan laittanut missään tilanteessa. Kihloissa on oltu lähes vuosi eikä mies ole halunnut pitää kihlasormustaan, koska se on muka tiellä ja tuntuu epämukavalta sormessa. Tunnen oloni loukatuksi, sillä minä kannan mielelläni aina hänen minulle ostamaa kihlaa ja tulen kantamaan myös vihkiä, mutta kun mieheni ei tahdo pitää itse sormusta! Ainut selitys mitä hän antaa sormuksen pitämättömyydelleen on tosiaan epämukavuus. Pyh sanon minä, ihan hyvin sormuksen pitämiiseen voisi tottua mutta kuin ei niin ei :(
Miten saisin miehen pitämään sitä sormusta, minulle on tärkeää että mieskin pitää sormusta jos minäkin pidän. tuntuu oudolta jos minä kannan yksinään kihlaa ja vihkiä mutta miehelle ei ole mitään sormusta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään haluaisi pitää sormusta jos olisin naimisissa. 

Vierailija
2/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miestä. Minuakin ahdistaa pitää sormuksia. Jos hän eri ole ihan totaalikieltäytyjä korujen suhteen, ehdota että käyttää kaulaketjuun pujotettuna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ihan oikeasti tuntuu hänestä ikävältä sormessa. Tai sitten hän ei vain pidä siitä ulkonäöllisesti muttei kehtaa sanoa.

Kysy, haluaisiko hän jonkun muun laisen, vaikka vähän kevyemmän tms

Vierailija
4/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mieheni kanssa naimisissa, emmekä käytä sormuksia. Se sormus voi ihan oikeasti tuntua epämukavalta ja olla esimerkiksi töissä todella epäkäytännöllinen. Tuntuu, että haluaisit miehesi kantavan sormusta lähinnä omasta  "näyttämisen halustasi", mikä vaikuttaa hieman lapselliselta.

Vierailija
5/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en käytä. Ärsyttää vaan siinä sormessa

Vierailija
6/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkanut suunnattomasti häiritä, että kihlattuni ei tahdo pitää kihlasormustaan enään. Jaksoi pitää ehkä pari kuukautta, jonka jälkeen otti pois eikä ole sormeensa sitä uudestaan laittanut missään tilanteessa. Kihloissa on oltu lähes vuosi eikä mies ole halunnut pitää kihlasormustaan, koska se on muka tiellä ja tuntuu epämukavalta sormessa. Tunnen oloni loukatuksi, sillä minä kannan mielelläni aina hänen minulle ostamaa kihlaa ja tulen kantamaan myös vihkiä, mutta kun mieheni ei tahdo pitää itse sormusta! Ainut selitys mitä hän antaa sormuksen pitämättömyydelleen on tosiaan epämukavuus. Pyh sanon minä, ihan hyvin sormuksen pitämiiseen voisi tottua mutta kuin ei niin ei :(

Miten saisin miehen pitämään sitä sormusta, minulle on tärkeää että mieskin pitää sormusta jos minäkin pidän. tuntuu oudolta jos minä kannan yksinään kihlaa ja vihkiä mutta miehelle ei ole mitään sormusta.

Niin tyypillistä. Nainen haluaa mikromanageroida miehen tekemisiä ja mies taas antaa naisen päättää vapaasti omista tekemisistään. Anna sen miehen itse päättää mitä tekee, ei ole sulta pois mitenkään.

7/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aina muista käyttää, mutta mies taas käyttää aina. En ymmärrä mikä siinä on niin tärkeää. Olen kuitenkin ihan yhtä paljon naimisissa (tai kihloissa teidän tapauksessanne) oli minulla sormus sormessa tai ei. Kokemuksesta voin kertoa, että pettäminen onnistuu ihan sormus sormessakin, jos se sinua huolettaa. 

Onko sinulla itsetunnossa ongelmaa, koetko että mies häpeää olla kihloissa sinun kanssasi? Koetko että miestä kaduttaa?

Vierailija
8/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP,  tuosta aloituksesta tulee ensisijaisesti sellainen mielikuva, että sinä olet epävarma itsestäsi ja parisuhteestanne. Siksi sinulle jokin tuollainen triviaali näkyvä symboli kuten kihlasormus on niin iso asia. Eikö riitä, että miehesi on sitoutunut sinuun ja olette keskinäisellä kihlauksella sitoutuneet menemään naimisiin? Vai onko tässä taustalla se, että sinä olit ensisijaisesti se joka halusi, että "nää ois nyt niinku kihloissa" ja mies on vain peesaillut mukana?

Vierailija
9/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, selkeesti sillä on joku muu kiikarissa työpaikalla, jolle ei halua näyttää olevan varattu. Tunnen monta samanlaista miestä..

Vierailija
10/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou nou , sen sormet o lihonneet. Ja ei mahdu

Vierailija
11/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestä. Minuakin ahdistaa pitää sormuksia. Jos hän eri ole ihan totaalikieltäytyjä korujen suhteen, ehdota että käyttää kaulaketjuun pujotettuna?

Eipä hän mitään koruja oikein ole ikinä käyttänyt, olen ostanut hänelle kaulaketjun ja pari korua joskus ja laatikon pohjalle ovat jääneet kun vähän aikaa on niitä pitänyt. Nyt sitten osti itselleen kihlan ja taas päätti ettei halua pitää sitä. Ymmärtäisin jotenkin jos hän ei muita koruja halua pitää mutta kyllä haluaisin hänen pitävän edes sitä kihlaa. Ollaan kuitenkin menossa naimisiin.

Vierailija
12/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ihan oikeasti tuntuu hänestä ikävältä sormessa. Tai sitten hän ei vain pidä siitä ulkonäöllisesti muttei kehtaa sanoa.

Kysy, haluaisiko hän jonkun muun laisen, vaikka vähän kevyemmän tms

Ei hän yhtään mitän sormusta sormeensa halua sen hän on sanonut.

Vierailija
13/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa näyttää sinkulta, sormus ahdistaa miestä selvästi, katselee muita, jätä se sika.

Vierailija
14/14 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en koskaan pidä. En ole oppinut pitämään mitään koruja kun aikoinaan yritin opetella ja ne piti 2-3 kertaa päivässä riisua pois. Oli liikaa vaivaa tuosta riisumisesta ja ne aina sitten unohtui laittaa takas päälle. Lopetin sitten kokonaan käyttämisen. En osaa kelloakaan käyttää samasta syystä.