Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työtoverini (nainen 53-vuotias) on kumman sininen?

Vierailija
16.12.2016 |

Kun on punertava meikkivoide ilmeisesti päällä, niin omituisesti violetti. Ei siis punakka, kuten jotkut alkoholistit, vaan nimenomaan sininen ihonväri.

Älkää sanoko, että kysy häneltä... en aio kysyä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on siniverinen ...

Vierailija
2/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on vaaleanvioletti iho ihan luonnostaan. Kesällä palan punaiseksi. Talvella kylmässä menen siniseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näkemättä vaikea arvioida. Kuvaa en tietenkään voi laittaa. 

Ja mitä asia nyt minulle kuuluu sen kummemmin. Yleisesti vain olisin kiinnostunut eri sairauksen seuraamuksista ihonväriin. 

ap

Vierailija
4/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämenvajaatoiminta?

Vierailija
5/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on smurffi?

Vierailija
6/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukaveri oli myös sinisävyinen, huulet etenkin. Terve tyttö se oli, mitä nyt värit hieman oudot.

Vierailija
7/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuollut pystyyn kun on niin paska duuni.

Vierailija
8/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustossani asui päälle 6-kymppinen mies, jolla huulet sinersi. Kiinnitin asiaan huomiota, kun juttelin pihalla hänen kanssaan. Muutaman viikon kuluttua oli kuollut kotiinsa.

Olen nähnyt mustan miehen, joka ei siis ollut niin musta, että sinersi, vaan siitä oman värinkin läpi näkyi se sinisyys. Tuntui tosi pahalta, ei voinut olla terve.

Kuten joku totesi, sydän- ja verenkiertoperäistä häikkää täytyy olla, jos on silmiinipistävän sininen.

Vierailija
9/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakaniemessä näkyi aikoinaan mies, jolla oli ihan harmaa iho. Eikä siis mikään krapula-aamun harmaa, vaan sellainen syvä melkein siniharmaa. Liittyi jotenkin hopeaan?

Vierailija
10/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on punertava meikkivoide ilmeisesti päällä, niin omituisesti violetti. Ei siis punakka, kuten jotkut alkoholistit, vaan nimenomaan sininen ihonväri.

Älkää sanoko, että kysy häneltä... en aio kysyä.

Olen törmännyt yhden kerran samaan ilmiöön, vaikka se ihonväri taisi olla enemmänkin kylmän asfaltin väri ja nainen oli ylläri tupakalla. Melkein säikähdin, voisi verrata pitkään kylmillään olleeseen kuolleen ihoväriin varmaankin...

Vierailija
11/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakaniemessä näkyi aikoinaan mies, jolla oli ihan harmaa iho. Eikä siis mikään krapula-aamun harmaa, vaan sellainen syvä melkein siniharmaa. Liittyi jotenkin hopeaan?

Vai jotenkin pigmenttipuutokseen? Oli kyllä pelottava näky metron aamuruuhkassa. Onneksi siihen aikaan ei ollut näitä zombie-sarjoja.

Vierailija
12/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisi mieluummin sininen kuin jatkuva punaisuus.... En juo alkoholia, mutta nenä on paloauton värinen kokoajan... ruusufinnin aikaansaamaa...

Vierailija
13/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on näkemättä vaikea arvioida. Kuvaa en tietenkään voi laittaa. 

Ja mitä asia nyt minulle kuuluu sen kummemmin. Yleisesti vain olisin kiinnostunut eri sairauksen seuraamuksista ihonväriin. 

ap

Ota vaan se kuva. Sano että haluat kuvata koska tämä on niin jännän sininen.

Vierailija
14/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurustossani asui päälle 6-kymppinen mies, jolla huulet sinersi. Kiinnitin asiaan huomiota, kun juttelin pihalla hänen kanssaan. Muutaman viikon kuluttua oli kuollut kotiinsa.

Olen nähnyt mustan miehen, joka ei siis ollut niin musta, että sinersi, vaan siitä oman värinkin läpi näkyi se sinisyys. Tuntui tosi pahalta, ei voinut olla terve.

Kuten joku totesi, sydän- ja verenkiertoperäistä häikkää täytyy olla, jos on silmiinipistävän sininen.

Mustaa rotua on kahta lajia, on näitä ruskean mustia joita meillä lähinnä on ja sitten juuri tuollaisia sinisen mustia.

Vierailija
15/15 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happi ei kulje kunnolla. Siksi sinertää (tai on harmaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi