Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vr:n junat kartalla- sovelluskin ihan pa*ka!!
16.12.2016 |
On se kyllä kumma kun olis sovellus, jolla osaa ennakoida myöhästyneet junat, jotta ei tarvitsisi mennä asemalle turhaan odotteleen ja palelemaan - mutta se sovelluskaan ei toimi! Appi vaan jumii ja jumii ja lataa ja tökkii. Omaa junaani ei edes näy kartalla ollenkaan, vaikka sen pitäisi olla jo liikkeellä.
Voi jeesus ku ärsyttää maksaa maltaita tällaisesta "junaliikenteestä"! Voisi se Onnibussi jo tulla kilpailemaan rautatielle. Ihan sama vaikka sekin myöhästelisi, olisi ainakin halvempi..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tää on aika kätevä:
https://www.junat.net/fi/