Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaluomileikkaus?

Vierailija
16.12.2016 |

Keskustelua virittelen. Onko kellään edes välillistä kokemusta? Mulla on rakenteelliset silmäpussit, sain niistä kommenttia jo lukioikäisenä. Ei johdu väsymyksestä koska mitä enemmän nukun, sitä isommat pussit. Olen 35-vuotias ja nyt kun ikää alkaa kertyä niin silmäpussien tuoma väsähtänyt vaikutelma alkaa todella vaivata. Käytän silmälaseja peitelläkseni pussejani, mutta enää sekään ei tahdo auttaa.

En nuku vatsallani, minulla on terveelliset elämäntavat, harrastan liikuntaa. Käytännössä en ole oikein koskaan aikuisiällä näyttänyt freesiltä ja pirteältä.

Olenkin alkanut haaveilemaan alaluomileikkauksesta. Jostain syystä minulla on käsitys että se olisi jotenkin riskaabelia ja tulos epävarma. Julkkiksista Baba Lybeck leikkautti pussinsa joitakin vuosia sitten ja hänellä ainakin tulos on todella hyvä.

Ajatuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt videolta kuinka sieltä kiskotaan ne liiat rasvat pois. Pussithan ovat käytännössä rasvaa. Joillain sitä kertyy silmän alapuolelle, joillain yläpuolelle ja joillain silmien molemmille puolille.

Vierailija
2/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika yksinkertainen toimenpide, peruskauraa silmäluomikirurgeille. Julkisella puolella noita ei leikata, joten privaattiin joudut menemään. Alueen iho paranee yleensä hyvin ja arvet jäävät huomaamattomiksi. Jos vaan rahaa on, menisin sinuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voisi myydä mainostilaa silmäpusseihin?

Vierailija
4/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi myydä mainostilaa silmäpusseihin?

Tämä on vasta plan B. Ap

Vierailija
5/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
6/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on päinvastainen ongelma. Tuntuu, että ihan myötä kaikki rasva on lähteny alaluomilta ja silmänaluset on tummat, kuopalla ja verisuonet kuultaa läpi. Mä taas vakavasti harkitsen rasvansiirtoa sinne.

Vierailija
7/8 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko hesasta ? Mene 4dlaseriin, kun ootbtuon ikänen. Juuri juttelin plastiikkakirurgin kanssa alaluomileikkauksesta ja sano että niillä leikkauksilla tosi paljon konmplikaatioriskejä. Ehkä sä et tarkoita alaluomia vaan silmien alusia tai poskipäitä. /silmien alusista katoaa usein rasva ja poskipäät pöhöt. Imunesteet saattaa myös velloa väärissä paikoissa.

Vierailija
8/8 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika yksinkertainen toimenpide, peruskauraa silmäluomikirurgeille. Julkisella puolella noita ei leikata, joten privaattiin joudut menemään. Alueen iho paranee yleensä hyvin ja arvet jäävät huomaamattomiksi. Jos vaan rahaa on, menisin sinuna.

alaluomileikkaus ei ole "peruskeuraa" vaan yläluomileikkaus. Kirurgisuosituksia otetaan vastaan täälläkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan