Tyttöystäväni sheivasi alapäänsä firman pikkujouluihin
Kommentit (30)
Ajaa karvat varmuuden vuoksi, jos tulee tilaisuus selville..
Sitten kelpaa hiukan paljastella. :)
No ainakin minä henkilökohtaisesti, tunnen oloni kauniimaksi, jos minulla on esim. Uuden hienot alusvaatteet päällä johonkin juhliin ja ylimääräiset karvat ajeltu pois, vaikka en aikoisikaan harrastaa seksiä yms. Kenenkään kanssa.
Eli ei oikeastaan epäilyttävää minusta.
missäs nämä firman pikkujoulut, ois kiva koeajaa se sun tyttis... onko hyvännäköi?
Ihan normaalia. Jotkut sheivaa jopa työhaastatteluun mennessään:)
Vierailija kirjoitti:
No ainakin minä henkilökohtaisesti, tunnen oloni kauniimaksi, jos minulla on esim. Uuden hienot alusvaatteet päällä johonkin juhliin ja ylimääräiset karvat ajeltu pois, vaikka en aikoisikaan harrastaa seksiä yms. Kenenkään kanssa.
Eli ei oikeastaan epäilyttävää minusta.
Eli pieni epäilyttävyys kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi epäilyttävää?
M25
Hmm. Mun työpaikan salarakas tytsy lupasi juuri, että jouluyllärinä saan painaa paljaalla posliinia tänään pikkujouluissa...
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi epäilyttävää?
M25
Hmm. Mun työpaikan salarakas tytsy lupasi juuri, että jouluyllärinä saan painaa paljaalla posliinia tänään pikkujouluissa...
M55
Mä arvasin. Miksi aina mulle käy näin.
M25
Aja oma alapääsi paljaaksi seuraavaan poikaporukan saunailtaan ja katso miten hän suhtautuu.
Ette siis naimisissa vielä ole,jep... millanen tyttö? Missä?
Saatana vittu EI! Miksi Kaikki TyttöYstävät PETTÄÄ! Naiset on sikoja!
No mä ainaki sheivaan sen takia jos käydään tyttöjen kanssa kimppapissalla XDdd Kuulostaa tyhmältä ja oudolta, mutta näin meillä muijilla on jostain kumman syystä aina tapana humalassa tehdä. Kyllä siellä kaverien sheivaivaukset aina uteliaisuudesta sivusilmällä tsekataan ja viidakosta saat kyllä kuulla.
Kyllä mä juhliin valmistuessa sheivaan ja jos normaali sheivausohjelmaan kuuluu alapää, niin siinähän se menee vanhasta tottumuksesta itsestään ja pysyy synkronissa muiden karvojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Aja oma alapääsi paljaaksi seuraavaan poikaporukan saunailtaan ja katso miten hän suhtautuu.
Miksi ei saisi ajaa? Saunassa ollaan kuitenkin alasti ja miksi ei saisi siistiytyä. Itseänikin hävettäisi roikkuvat pillukarvat naisporukalla, kuten yllätyspolttareissani kävi.
En kestä sitä, että tekojaan ja uskollisuuttaan tulisi jotenkin selitellä. Jos ahdistaa pilluaan ajeleva akka niin lähde suhteesta, suhteenne ei perustu luottamukseen.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoisempaa tuossa on, miten poikaporukka suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi ajaa? Saunassa ollaan kuitenkin alasti ja miksi ei saisi siistiytyä. Itseänikin hävettäisi roikkuvat pillukarvat naisporukalla, kuten yllätyspolttareissani kävi.
En kestä sitä, että tekojaan ja uskollisuuttaan tulisi jotenkin selitellä. Jos ahdistaa pilluaan ajeleva akka niin lähde suhteesta, suhteenne ei perustu luottamukseen.
Onko alapään luomukarvoitus nykyään häpeällinen asia?
Normaalia toimintaa, jos hänen firmansa on siellä alapäässä.