Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoisitko tästä tuttavalle?

Vierailija
15.12.2016 |

Mulla on yksi tuttu, joka käyttää vaatteita, jotka usein paljastaa hänen rekkamiehen hymynsä. Naispuolinen tuttu, ylipainoinen, ei sen tyyppinen että haluaisi itseään tuolla tavalla paljastella. Näemme toisiamme yleensä vain kun läsnä on muitakin, ja tosiaan tuo takapuoli saattaa olla puoliksi paljaana, kun vaikka kumartuu ja paita nousee ja housut valuu. Mistä tuo edes johtuu, onko vaatteet liian isot vai liian pienet? Mutta niin, aika usein on verkkokalvoilleni palanut tämän tuttavan pere enkä usko olevani ainut. Pitäisikö asiasta mainita hänelle ja jos, niin miten? Siitä seuraa joka tapauksessa hänelle nolo tilanne. Haluaisitko itse tietää, että olet esitellyt persettäsi kaikille tutuille?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä, että näin käy siis aina kun hänet näen, vaikka päällä olisi eri vaatteita.

Vierailija
2/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noin käy joskus kaikille? Ainakin jos on hankkinut vaatteensa silloin, kun oli kaupoissa vain matalavyötäröisiä housuja ja lyhyitä paitoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kyllä hän sen tietää, ei sitä voi olla itsekin tuntematta, että nyt leyhyy ilmaa persposkilla. Joten älä kommentoi, katsot vaan muualle, jos nolottaa.

Vierailija
4/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sano.. kirjoita vaan tänne

Vierailija
5/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu itse ystäväseurueessasi näkyvälle paikalle ja anna vilahtaa vielä enemmän. Seuraa samalla miten hän  reagoi. Näin pääsette luontevasti puheisiin aiheesta.

Vierailija
6/6 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noin käy joskus kaikille? Ainakin jos on hankkinut vaatteensa silloin, kun oli kaupoissa vain matalavyötäröisiä housuja ja lyhyitä paitoja.

En tiedä, en ole muiden kohdalla pannut merkille. Ja siis se vako on puoliksi näkyvillä, ei niin että vähän yläpäästä pilkottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme