Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tämä aloitus saa yli 20 ylänuolta, en enää koskaan kirjoita palstalle Puolan hoikista ja isorintaisista naisista

Vierailija
15.12.2016 |

Ja jos johonkin tässä muuttuvassa maailmassa voi luottaa, niin se on suomalaisen miehen sana.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, alatko sitten hehkuttaa jotakin toista kansallisuutta?

Vierailija
2/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polish Busty. Puolassa on kyllä upeita naisia, ei mitään naurettavia tekotissejä, vaan luonnollista uhkeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei tuo ole kummoinen lupaus, ap menettäisi vain lempikansallisuutensa repertuaaristaan. Yhä tulisi ketjuja ihanista tsekkiläis -ja venäläisnaisista.

Vierailija
4/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei tuo ole kummoinen lupaus, ap menettäisi vain lempikansallisuutensa repertuaaristaan. Yhä tulisi ketjuja ihanista tsekkiläis -ja venäläisnaisista.

En ole koskaan avannut yhtään ketjua tsekki- tai venäläisnaisista enkä aio avatakaan. Ihanan pessimistinen suhtautuminen sinulla. Niin kuin menettäisit jotain painamalla tuota hemmetin ylänuolta.

Ap

Vierailija
5/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan laittaa tuplapeukut, jos et enää kirjoita naisista ylipäätään.

Vierailija
6/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupaan laittaa tuplapeukut, jos et enää kirjoita naisista ylipäätään.

No tuota en pysty lupaamaan. Nainen tietysti haluaisi vaientaa omalta kannaltaan epämiellyttävät ja /tai kiusalliset mielipiteet, mutta minua ei naiset pysty alistamaan. Olenhan mies.

Ap

Vierailija
7/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos johonkin tässä muuttuvassa maailmassa voi luottaa, niin se on suomalaisen miehen sana.

ja tyhmyys.

Vierailija
8/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehe, ihan helvetin hyvä ketju :). Harmi vaan kun tuli täyteen tuo kaksikymmentä, olisit laittanut 50. No mutta, itsehän pidän suomalaisista ja skandinaavisista naisista, oli se sitten miten rasistista tahansa tänä päivänä, mutta on siellä puolassa kyllä pirun kauniita uhkeita naisia meille miehekkäille miehille. Enkä lähde kertomaan mikä siinä toimii mutta näinpä.

Vierailija
9/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tyhmyys.

Älä viitsi olla tuollainen ärrimurri. Tiedät kyllä itsekin varsin hyvin, että suomalaiset miehet ovat pääasiassa fiksuja. 

Ap

Vierailija
10/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tyhmyys.

Älä viitsi olla tuollainen ärrimurri. Tiedät kyllä itsekin varsin hyvin, että suomalaiset miehet ovat pääasiassa fiksuja. 

Ap

No, sinä et sitä kuvaa ainakaan vahvista. T eri

Vierailija
11/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan sitten olla ainoa pienirintainen puolalainen :(

Vierailija
12/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja tyhmyys.

Ap

No, sinä et sitä kuvaa ainakaan vahvista. T eri

Toivon sydämeni pohjasta, että sinulla on edes sen verran elämää tämän palstan ulkopuolella, ettet nyt ihan nyymien perusteella muodosta mielikuvaasi suomalaismiehistä. 

Ap

Vierailija
13/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin.

Ap

Vierailija
14/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, siitä tulee nyt joku muu aivan sata varmasti tekemään aloituksia ja sitten ap tulee puolustelemaan, että ei ole mun tekemiä....sitä odotellessa..

Vierailija
15/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko eläväsi täyttä elämää tehtailemalla näitä juttujasi?

Vierailija
16/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todennäköisesti samaa mieltä ap:n kanssa. :) Puolalaiset naiset ovat hemmetin hyvännäköisiä ja paremman näköisiä kuin suomalaiset! Puolalaisilla on kauniit suuret silmät ja sopusuhtaiset kasvot sekä naiselliset vartalot. Nih! Mun puolestani ap voisi hehkuttaa aiheesta lisää. :)

T. Se lesboksi ja provoksi tällä palstalla väitetty ja palstavakkareiden dissaama epätoivoinen kulissiliitossa elävä nainen.

Vierailija
17/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta, siitä tulee nyt joku muu aivan sata varmasti tekemään aloituksia ja sitten ap tulee puolustelemaan, että ei ole mun tekemiä....sitä odotellessa..

Miksi, oi, miksi mä tulisin tänne puolustelemaan jotain? Enhän mä edes kirjoittele nimimerkillä. Olen oppinut elämässä sen, että naiset ovat joko fiksuja tai hyviä sängyssä. Sun täytyy olla tosi hyvä pano.

Ap

Vierailija
18/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole, työpaikallani on satakunta puolalaista, joista parikymmentä naisia, eikä yksikään ole hoikka ja isorintainen.

Vierailija
19/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta Puolan hoikista ja isorintaisista naisista olet ap tehnyt tälle palstalle? Noin arviolta vaikka?

Vierailija
20/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tykkään pepuista joten nouhätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän