Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5v synttärit, kivoja vinkkejä kaivataan!

Vierailija
15.12.2016 |

Eli viikonloppuna ekat kaverisynttärit pojalla. Lapsia tulee yhteensä 10-16 (kaikki ei ole ilmoittautuneet). Kymmenen varmaa, sekä tyttöjä että poikia tulossa.
Juhlat on liikuntasalissa, välinevarasto käytössä eli temppurata ainakin tulee. Käytiin katsomassa niin minitramppa, tunneli, se matala kävelypenkki ainakin tulee siihen. Musiikkia saadaan kun oma wifi otetaan (toimii ainakin) ja tietokone. Antakaas ideoita johonkin helppoihin leikkeihin. Lapset on 4-6v.
Lisäksi kakkuideaa, aikuisia on muutama, varaudun myös jos lasten vanhemmat haluavat jäädä mutta varmoja on muutenkin ainakin 5 plus mun teinit. Olen hyvä leipomaan muuten mutta kakut ei onnistu koskaan, voi olla uunissakin vikaa, pitäisi uusia :)
Mutta ideoita kehiin :) Ajattelin jotkut lahjapussukat myös laittaa lopuksi jaettavaksi, siihenkin ideoita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perinteiset täytekakut ei onnistu niin tee esim. jotain hyydykekakkua (juustokakkua) ja mutakakkua, ne on suht helppoja :)

Kovin paljoa leikkejä ei mun mielestä tarvi, lapsilla varmasti kuluu aika temppuillessa ja vapaan riehumisen merkeissä :D Voithan muutamia leikkejäkin kehitellä, googlettamalla kyllä löytyy vaikka mitä ideoita.

Lahjapussukat ei oo mitenkään pakollisia, mutta jos haluat niin laita vaikka vähän jotain karkkia tai herkkua, tarroja, pikkuleluja, tai näin joulun alla voisi olla kiva laittaa jokaiselle vaikka joku kiva (lapsekas) joulukuusenkoriste :) Tai pussien sijasta esim. sellaiset isommat tikkarit tai ilmapallot.

Vierailija
2/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että ei pakollisia pussukat (eikä suositella) mutta ajattelin nyt laittaa, 13v saa tehtäväkseen ja innostui kun tykkää värkätä kaikkea. Tarroja ja jotain paperipäällysteisiä makeisia plus purkka vaikka.

Mun mies ehdotti yhdeksi tarjoiltavaksi tällaisen: Vesimelonin ostaa, halkaisee, siitä osa tikkuihin kuten muitakin hedelmiä. Puolikas kuoritaan sisältä ja ne tikut saa siihen kuoreen tungettua. Joku dippi vaikka, lapsille ei vahva. 

Mistäs niitä juttuja sai ostettua millä sais helposti ympyrän muotoisen jutun vesimelonista kaivettua?

Mutakakku tehtiin meidän uunilla, siitä tuli "ylikypsä". Pelottaa ajatuskin kakusta. Leipomoiden kakut on liian tyyriitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan kaikki muu onnistuu mutta kakkupohjat menee v'tuiksi mulla. :) ap (40v)

Vierailija
4/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kakkukaan ole pakollinen, ihan hyvin voi tarjota vaan karkkia, sipsiä, keksiä, poppareita, vaikka cakepopseja, niitä varten tehdyn kakkupohjan ei tarvi olla täydellinen tai voi käyttää vaikka valmispohjaa halutessaan :D Entäs vaikka muffinit? Ja tosiaan jääkaapissa hyydytettävä kakku pitäisi onnistua varmaan kun uunia ei tarvita lainkaan ;) 

Vierailija
5/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset niin välitä kakuista, jätä vaikka kokonaan tekemättä. :)

Onko siellä pakastinta? Tarjoa jäätelöä.

Vierailija
6/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimelonista taitaa tulla vaan tahmeat kädet, kun noin pienet lapset eivät välttämättä syö sitä siististi tikuista. Sitten sitä hedelmän mehua on pitkin poikin temppurataa.

Vierailija
7/7 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekis kakkua ollenkaan. Jos mahdollista niin osta jäätelöä, keksejä, strösseliä ja karkkia sekä jäätelökastiketta, että lapset saa itse tehdä jätskiannokset. Toki varmaan aikusen avustuksella. Lisäks poppareita, mehua ja hedelmiä. Viinirypäleet varmaan tekee kauppansa eikä sotke. Muutoin toi temppurata kuulostaa tosi kivalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä