Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö romantisoida KÖYHYYS ja mennä POLKUPYÖRÄLLÄ töihin?

Vierailija
15.12.2016 |

Auton saan just ja just pidettyä kasassa (taloudellisesti), verotkin ja vakuutukset.

Jos luopuisin siitä, poistuisi työmatkan mukavuus. Pitäisikö sitten tietoisesti romantisoida tilanne ja ryhtyä menemään pyörällä?

Kommentoikaa tähän.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tylsistytät mua.

Vierailija
2/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin työmatkapyöräilyä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko matkaa? Itse menisin pyörällä, koska siinä saa samalla liikuntaa. Pyöräilen kyllä muutenkin ympäri vuoden ilman mitään romantiikkaa tai köyhyysfiiliksiä. Pyöräily piristää enemmän kuin autossa istuminen.

Vierailija
4/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen pyörällä ihan siksi että pidän pyöräilystä. toimivia autoja perheestä löytyy kaksi, ja myös varaa niitä pitää. Mutta toisen voisi kyllä myydä pois kun pyörälläkin pääsee.

Vierailija
5/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyöräilen 12 km suuntaansa ja näin talvisin kannattaa kyllä olla nastat ja joku ihan suht toimiva pyörä, ei mitään jarrutonta rotiskoa. Vaatteisiinki joutuu hieman panostamaan tai kädet ja pää jäätyy. Kyllä halvemmaksi toki tulee kuin auto.

Vierailija
6/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvipyöräilyn varusteet maksavat alkupanostuksena saman verran kuin jokin vanha autonrämä. Tietyti pitemmän päälle kuluja on vähemmän.

Vierailija
8/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuttua pörssiyhtiön johtajaakin pyöräilee töihin aina kun ehtii, joten ei se välttämättä köyhäilyä ole. Erittäin mukava tapa aloittaa päivä kylläkin. Joskus toki pyryttää lunta, mutta silloin voi vaikka käyttää säästyneitä rahoja ja ottaa taksin...

Vierailija
9/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuo pyöräily on jonkinlainen muoti-ilmiö. Raavaat äijätkin pukee päällensä jotain spandexia kiihkoissaan siitä, että saavat kohta hangata pallejansa kovaa satulaa vasten.

Vierailija
10/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari tuttua pörssiyhtiön johtajaakin pyöräilee töihin aina kun ehtii, joten ei se välttämättä köyhäilyä ole. Erittäin mukava tapa aloittaa päivä kylläkin. Joskus toki pyryttää lunta, mutta silloin voi vaikka käyttää säästyneitä rahoja ja ottaa taksin...

Onhan se mukavaa leikkiä kun kun työaikaasi ei valvota. Voit mennä töihin kun huvittaa ja vaihtaa vaatteet työajalla.

Vierailija
11/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mukavaa leikkiä kun kun työaikaasi ei valvota. Voit mennä töihin kun huvittaa ja vaihtaa vaatteet työajalla.

Tulihan se eliittikortti sieltä :D

Tupakointikaan ei ole työaikaa vai mitä ;D

Vierailija
12/13 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut turkulaista soutulaitetta?

Vierailija
13/13 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän