Metsästäjä raahasi veristä koiraa autonsa perässä.
Kommentit (14)
Metsästäjät nyt ei ole muutenkaan ihan välkyimpiä. Olikohan tuollakin sekä huono näkö että kuulo.
Jossei olisi sivullinen nähnyt, niin varmaan olisi väittänyt että susi raateli.
Eikö samanlainen juttu käynyt juuri tuossa kesällä? Miten näitä muka tapahtuu kokoajan vahingossa. Kamala tapaus
Mulle tuli henkisesti ja fyysisesti todella huono olo tästä uutisesta. Toivottavasti toi kusipää tuomitaan elinikäiseen eläintenpitokieltoon.
🇺🇦🇮🇱
Miettikää, että tämän huolellisuustason metsästäjällä on laillisia aseita.
Tämä on jo kolmas vastaava tänä vuonna. Keksitty vissiin helppo keino päästä koirasta eroon ja väitetään vahingoksi. Miksei sitä koiraa voi laittaa heti autoon sisäle tuohon nuppiin kiinnittämisen sijaan?
Koira on kyseisen kaltaisille metsästäjille vain apuväline harrastukseen, ei elävä olento tai perheenjäsen. Äkkiäkös sen unohtaa ja lähtee ajamaan. Tuolle paskiaiselle kuuluu eläintenpitokielto.
Miten mahtaa koira voida? Lopetettiinko?
Usein ne pyssyt on metsästäjälle rakkaampia kuin koira. Eihän metsästäjä mikään eläintenystävä ole. Hassu ajatuskin.
Toi on ihan järkyttävää. Ei kenelläkään voi olla noin huono muisti, että menen metsälle koiran kanssa ja lähden yksin pois. Kyllähän koira yleensä jotain ääntä /liikettä pitää autossa ainakin aluksi, niin ihan uskomatonta ettei sen (kään) puuttumista huomaa.
Melko idiootti omistaja. Näitä on sattunut nyt liikaa.
Perustoimintaa Kokemäellä. Pysykää kaukana siinä paikasta!
Minä olen metsästävä metsästyskoiran omistaja enkä minäkään tällaista unohdusta kyllä mitenkään voi ymmärtää. Mutta se, että joku tuomitsee kaikki metsästäjät yhden tekemien hölmöilyjen perusteella kertoo enemmän sen tuomitsijan älykkyydestä kuin metsästäjien. Metsästäviä suomalaisia on noin 300 000, joten joukkoon mahtuu monenlaisia ihmisiä.
Taas näitä "vahinkoja". Olikohan ollut huono jahtikoira kun noin piti rangaista.