Kakkmilla ja minttis
Mikä juttu tää on. Milla on kerännyt jotain rahaa Minttiksen perheelle? Ja jonkun keräyksen takia poliisit tutkii asiaa.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
No ylläri ylläri, että tutkii, kun nää kaksi on liikenteessä.
Kakkumilla on kuulemma hyvää hyvyyttään kerännyt Minttizen perheelle rahaa, sitten osa eksynyt omaan taskuun, kun Tampereelta on sairaanhoitaja soitellut ja kertonut, että Minttiz kusettaa pojan asioissa. Yllättikö?
Onko Minttiksellä Münchausenin syndrooma vai mikä sitä oikein vaivaa? Voisi kuvitella, että sen Enkeli Elisa-huijauksen jälkeen se ei enää kehtaisi kusettaa ketään ja muutenkin pitäisi hyvin matalaa profiilia julkisuudessa.
Siis mitämitämitä? Minttis taas? Voi herrajumala sitä sairasta ihmistä... Rahaa sen perheelle? Ja joku vielä antaa?
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Siis mitämitämitä? Minttis taas? Voi herrajumala sitä sairasta ihmistä... Rahaa sen perheelle? Ja joku vielä antaa?
Monia satoja euroja. Ja ilmeisesti enemmänkin, kun on riittänyt pottia jaettavaksi.
Kuka oikeasti uskoo, että joku sairaanhoitaja on Millalle soitellut? Kuka viitsisi vaarantaa työnsä tollaisen vuoksi. Samapa tuo, jos tyypeillä ylimääräistä rahaa mihin sen käyttää.
Mitäs Millalle muuten nykyisin kuuluu? Vieläkö se askartelee niitä kakkuja?
Mun mielestä se nappiparistokeissi haisi alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Onko sekin nyt jotenkin paljastunut huijaukseksi?
Vierailija kirjoitti:
On saanut pyörätuolin. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarve sille kuulemma kovin... vaihteleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Esim. se, että 3.5-vuotias tutustuu maailmaan syömällä selfiekepistä kaivamansa nappipariston. Yleensä tuo oraalivaihe on 0-1-vuotiailla lapsilla.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Esim. se, että 3.5-vuotias tutustuu maailmaan syömällä selfiekepistä kaivamansa nappipariston. Yleensä tuo oraalivaihe on 0-1-vuotiailla lapsilla.
-ohis
Et siis ole koskaan aiemmin kuullut kenestäkään 3,5vuotiaasta, joka olisi laittanut suuhunsa, nenäänsä, korvaansa jotain?
Eikähän tää ollut ihan suunniteltu juttu. Kohta tulee taas joku kirja ja avot. siellä on 7500 pikkuista fania taputtamassa käsiään, kun Minttu kirjoitti ihan KIRJAN. SYDÄNSYDÄNSYDÄN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarve sille kuulemma kovin... vaihteleva.
No niin kuulemma voi olla. Tätä Milla-juttua en tunne, mutta mulla on MS-tautia sairastava ystävä, joka välillä joutuu turvautumaan pyörätuoliin ja välillä ei.
Mua surettaa toi Milla, kun on tähänkin pistänyt päänsä. Vähän turhan nuori pilaamaan elämäänsä kaikenmaailman some-kohuilla.
Eli onko niin, että tässä on kaksi "sukulaissielua" nyt löytäneet toisensa? Kumpikin rakastaa huomiota ja julkisuutta, ja on kiva saada yhteiskunnalta rahaa ja sääliä kun on kaikkea sairautta ja vaivaa? Jos ei itsellä, niin sitten lapset sairastaa jne. Oirekuvaan kuuluu myös valehtelu. Eli Münchausenin syndroomaa muistuttavaa toimintaa.
Aiemmin puolustin tuota kakku-Millaa, mutta jos tämä touhu vaan jatkuu ja jatkuu, niin kyllä uskottavuus menee. Tuosta Minttiksestä nyt ainakin Millan olisi kannattanut pysyä kaukana.
🇺🇦🇮🇱
Milla on kuulemma tarjoutunut seuraavaksi auttamaan jotain tulipaloperhettä. Taisi keksiä miten hankkia lisää rahaa.
No ylläri ylläri, että tutkii, kun nää kaksi on liikenteessä.
Kakkumilla on kuulemma hyvää hyvyyttään kerännyt Minttizen perheelle rahaa, sitten osa eksynyt omaan taskuun, kun Tampereelta on sairaanhoitaja soitellut ja kertonut, että Minttiz kusettaa pojan asioissa. Yllättikö?