Mieheni kiihottuu wrestlingistä.
Olen seurustellut miesystäväni kanssa tammikuun 9.päivä jo 3 vuotta . Eka vuosi meni ruusuilla tanssien ja ihanaa yhteiseloa viettäen. Miehelläni ei ole aiempaa seurustelukokemusta vaikka hän on jo 32 -vuotias. Seksi oli tosi vaivalloista aluksi koska mieheni ei meinannu millään pysyä "kovana", häntä ujostutti mikä on ihan ymmärrettävää ns. kokemattomilla. Sen jälkeen harrastimme mitä ihanimpaa ja villeintä seksiä aina ennaltasovittuun aikaan, koska mieheni tarvitsi tunnin aikaa valmistautua henkisesti. No kumminkin itse asiaan, mieheni tykkää katsoa wrestlingiä aina öisin kun olen mennyt jo maaten. Joskus olen herännyt käymään vessassa niin olen huomannut miehen istuvan sohvalla kuulokkeet korvilla katsomassa kun hikiset miehet painii ja täydessä juhlakunnossa. Siis jokaikinen kerta sama juttu. Onko muilla samanlaista kokemusta ? Pitääkö huolestua mieheni kiihottuminen väkivallasta ?
Kommentit (8)
Jaa olin kirjoittamassa, että itsekkin sitä diggailen, mutta siis niin, että osallistujina on naiset. Onhan se vaan hienoa kun naiset kamppailee ja lopuksi voittaja panee häviäjää straponilla.
Vierailija kirjoitti:
Paini. Se on suomeksi paini.
Paini on urheilu, tuossa on varmaan kyse show-painista.
Vie se paikalliseen painiseuraan niin ei tarvitse netistä tuijottaa.