Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 100 varma siitä

Vierailija
14.12.2016 |

Että olen kuollut talvisodassa edellisessä elämässä. Näin olen tuntenut koko elämäni ja tuntuu, että kärsin noista sotatraumoista nykyisessäkin elämässäni. M51

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä ei voi tietää...mitä jos menisit jollekin psykiatrille puhumaan siitä? Jospa tulisi sitten parempi olo? Mullakin on vaikea tilanne elämässäni ja aion hakea apua siihen.

Vierailija
2/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että olen kuollut talvisodassa edellisessä elämässä. Näin olen tuntenut koko elämäni ja tuntuu, että kärsin noista sotatraumoista nykyisessäkin elämässäni. M51

Subbortaan satabrosenttisesti sinua! Tässä elämässä sinua onkin sitten rubutettu oikein olan takaa rubutustuolissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä hauska onkin. En ole mielenterveysongelmainen, eikä minua ole mitenkään "rubutettu" mitä se sitten tarkkaan ottaen tarkoittaakaan. Hyvä työpaikka, jo 35 vuotta, perhe, suht. varakas jne. Mutta tuollainen vahva fiilis vaan on, ja on ollut oikeastaan jo lapsesta saakka.

Elämässä vaan on sellaisia asioita, joita ei voida selittää eikä todistaa, kaikki kun pitää aina olla tieteellisesti todistettua. No, kunhan avauduin, ei tää minua oikeastaan mitenkään haittaa, itseasiassa päinvastoin, tiedänpähän itse ainakin sen, että ei tää tähän lopu, kun joskus aikanaan kuolema korjaa.

Vierailija
4/6 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin käännyit buddhalaiseksi?

Vierailija
5/6 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vahva henkinen yhteys venäjään. Tunnen sinne jotain valtavaa halua. Olen täysin suomalainen, en ole koskaan käynyt venäjällä enkä edes lähellä itärajaa. Kun kuulem venäjää tulee lämmin olo ja kun kuulen venäläistä musiikkia olen kotona. Outoja tällaiset tuntemukset. Jotkin unet ovat niin todellisia, sitten tajuaa kaiken olevan jotain ihme kuvitelmaa, jotain ajatusvirtaa joka on syntynyt ympäröivästä maailmasta.

Mutta mihinkään en ole tuntenut tällaisia tunteita. En omaa kotiseutuani kohtaan, en mitään. Kun näen kuvia ja videoita tietynlaisista venäläisistä maisemista tulee kaipuu kotiin.

Ps. En ole p-trolli, ihan tavallinen nuori, terve, suomalainen nainen.

Vierailija
6/6 |
18.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin käännyit buddhalaiseksi?

En milloinkaan, enkä käänny. En sotke tähän minkään sortin uskontoa, käytän ainoastaan loogista ajattelukykyäni.