Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhanan avokkaat ei pysy jalassa!

Vierailija
14.12.2016 |

Onko kellään samanlaista ongelmaa, että avokkaat/korkkarit eivät pysy jalassa? Vaan kävellessä kanta irtoaa, vaikka koko olisi periaatteessa sopiva? Onko jalkojeni muodossa jotain vikaa? Ärsyttää, ku ei voi käyttää peruskorkkareita :( ne olisivat niiin tyylikkäät monen asun kanssa!
Jos tiedät hyvän kenkämerkin, suosittele!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko koko hyvä? Entä jos tarvitset puolta kokoa lyhyemmän? Tai jospa pituus on sopiva, mutta lesti on kantapäästä sinulle liian leveä ja tarvitset napakamman? Kokeilemalla eri merkkejä löytyy istuva.

Vierailija
2/12 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ihmetyttää omat jalat, omistan parit korkkarit ja ne pysyykin jalassa, mutta kesäisin olisi kiva pukata ballerinat jalkaan (käytän tosi paljon tennareita), mutta ne ei pysy jalassa, ei sitten millään.. o_O onko minulla jotenkin oudot kantapäät, että ne katoaa aina kesän alettua, etten saa helppoja kenkiä jalkaan :D 

Olisi mielenkiintoista tietää, että mistä tällaiset voi johtua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama vika. Johtuu kohdallani siitä, että jalkapöytäni on aika matala. Pakko käyttää nilkkaremmillisiä malleja. Mutta on se kyllä niinkin, että moni käyttää liian pieniä avokkaita just siksi, että pysyvät jalassa. Eipä nuo korolliset avokkaat mitään terveyskenkiä missään tapauksessa olekaan.

Vierailija
4/12 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tasan sama ongelma! Olen ihmetellyt vain keskenäni, että pysyvätkö ne avokkaat todella muilla ihmisillä jalassa vai miksi niitä myydään joka puolella niin paljon. Mulla pitää mennä jalkapöydän yli jokin remmi tai ei mitään toivoa kengän pysymisestä jalassa.

Yhdet Vagabondin remmittömät ballerinat omistan, joilla pystyn juuri ja juuri kävelemään, mutta ei niilläkään olisi puhettakaan, että ottaisin esim. juoksuaskelia.

Vierailija
5/12 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Olen luopunut toivosta että yhdetkään pysyisi jalassa. Ja aivan sama miten napakalta tuntuu jalassa, kantapää tulee pois. Perhana

Vierailija
6/12 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ap. Minulla on leveä lesti madaltuneen poikittaiskaaren takia. Marco Tozzin ja Tamariksen kenkiä minulla on ollut, niiden mallit ovat sopineet jalkaani hyvin. Myös yhdet nilkkaremmilliset korkkarit löytyy (nahkaiset vieläpä), mutta ne on jotenkin mummomaiset.. :/

Valitettavasti joudun nyt etsimään uudet, kun edelliset suosikkikenkäni ovat mystisesti kadonneet! :D

Pitää varmaan tilata vähän eri merkkejä ja kokoja sovitukseen.. urakkaa tiedossa! :D -ap 

Vierailija
7/12 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sama ongelma. Ikinä ei ole pysyneet, ei vaikka olisivat niin pienet että sattuu. Koosta ei siis kiinni. Kaikki vaan ovat niin törkeän leveitä, että eihän niissä mikään pinta ota kapeaan (pitkään) jalkaan kiinni.

Vierailija
8/12 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kontaktiliimaa pohjalle ja sit jalkaan ei irtoo iha helpolla.

Vierailija
9/12 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kengän kantakupin mallista. Minulla on tietyt merkit jotka sopivat jalkaani. Mutta kengän kantaan on olemassa liimattava lisäosa. Se auttaa kenkää pysymään jalassa.

Vierailija
10/12 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää kaksipuoleista teippä kantapäissä.

Vierailija
11/12 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schollilta muistaakseni saa niitä "kantapäälaastareita" jotka voi liimata avokkaan sisäpuolelle siihen kantapään kohdalle. Ovat pehmeät ja kengät kuitenkin pienenevät sen verran että pysyvät jaloissa.

Toinen on sitten että syöt suolaa niin jalat turpoaa :D En tosin suosittele, ei turpoa vaan jalat... :D

Vierailija
12/12 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä. Oletko kokeillut kengän kantapäähän laitettavia kaventavia tyynyjä? Löytyy esim. Amazonista nimellä Heel Grip tai Heel Shoe Insert.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä