Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kolmeakymppiä lähestyvä työssäkäyvä nainen liian vanha lapsenvahdiksi?

Vierailija
14.12.2016 |

Tykkään lapsista, mutta en halua omia. Haluaisin kuitenkin olla lasten seurassa. En kuitenkaan ole ikinä oikein tuntenut yhtään lapsiperhettä, joten en ole ikinä nuorempana voinut toimia lapsenvahtina. Kokemusta ei siis ole. Lisäksi mietin, että onko noloa näin lähes kolmekymppisenä hoitaa pilkkahinnalla naapurin lapsia? Mistä ylipäänsä löytäisi jonkun perheen, joka kaipaisi toisinaan lapsille hoitoa viikonloppuisin tai arki-iltoisin? Päivisin toki olen töissä. Ja ottaako kukaan edes kokematonta aikuista naista lapsenlikaksi? Onko jotain nettisivuja, joihin voisi laittaa ilmoituksen? Paljon palkkaa tällaisesta voi pyytää? Rahasta ei toki ole puutetta, ettei se ole se pääsyy.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kolmekymppinen mies liian vanha vahdittavaksi "lapseksi"? Tuut leikkimään mun kanssa legoilla ja luet iltasadun jne.

Vierailija
2/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole! Mieluummin minäkin aikuisen ihmisen lapsenvahdiksi palkkaan kuin teinin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sun taustoilla lastenhoitaja. Mutta siitä mitään tullut :D, lastenhoitajasta tuli enemmänkin lasten kaveri kuin hoitotäti :). Sinänsä kiva ja sai hyvillä mielin miehen kanssa olla jopa välillä yötäkin poissa, mutta mua niin nolotti, että kun maksettiin esim. kerran pe ilta - la ilta hoidosta 100 euroa. Niin, tämä ihanuus oli vienyt lapset lauantaina Lintsille. Siis siltä oli mennyt se koko oma liksa siihen ja sanoi, että halusi viedä ja tarjota. Kun tosiaan lapsille ei oltu luvattu mitään tollasta. 

Vierailija
4/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli sun taustoilla lastenhoitaja. Mutta siitä mitään tullut :D, lastenhoitajasta tuli enemmänkin lasten kaveri kuin hoitotäti :). Sinänsä kiva ja sai hyvillä mielin miehen kanssa olla jopa välillä yötäkin poissa, mutta mua niin nolotti, että kun maksettiin esim. kerran pe ilta - la ilta hoidosta 100 euroa. Niin, tämä ihanuus oli vienyt lapset lauantaina Lintsille. Siis siltä oli mennyt se koko oma liksa siihen ja sanoi, että halusi viedä ja tarjota. Kun tosiaan lapsille ei oltu luvattu mitään tollasta. 

Oliko joku tuttu vai mistä hankitte?

Vierailija
5/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä MLL:n kurssille. Saat koulutuksen ja löydät sitä kautta ne perheet, jotka tarvitsevat hoitajaa. 

Vierailija
6/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Vie vaikka ilmoitus leikkipuistoon taululle. Maksetaan n. 10 euroa tunnilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan