Mistä tietää onko mies ihastunut vai vain ystävällinen?
Olen ihastunut yhteen miekkoseen. Epäilen että omat "pinkit lasini" tästä syystä värittää tulkintaani kun yritän pohtia voisiko mies olla ihastunut myös.
Minusta hän katsoo hivenen liian pitkään ja sillä tavalla miten vain kaveria tai ketä vaan ei katsota. Hän myös saattaa sanoa törmätessämme että "ei olla nähty pitkään aikaan" tai kun olen lähdössä että "turvallista matkaa, toivottavasti pääsette ehjänä perille, ajakaa varovasti" tai jotain. Tai tehdä muutenkin muun asian varjolla tikusta asiaa.
Siispä, mitä mieltä olette? En tietenkään uskalla tai aio kysyä. :)
Ollaan päälle 30 v. Nähdään satunnaisesti kun käydään muissa asioissa samoissa paikoissa.
Kommentit (20)
Kysy lounaalle, kahville tms. Sitten varmaankin tiedät?
Tietenkin on, ellei ole työkuvioista kyse, joissa voi olla kiva kaikille verkostoitumisen vuoksi. Sitähän sä kysyit.
Mutta mitä tiedolla teet? Et mitään. Sillä et aio tehdä asialle mitään vaikka mies on tehnyt kaiken tähän asti oikein. Pian se kävelee vastaan jo joku toinen kainalossaan. Joku sellainen joka uskalsi kysyä suoraan mieheltä eikä av:lta.
Tunnetko paljonkin ystävällisiä ihmisiä? Niinpä.
Ei noilla tiedoilla pysty sanomaan.
Samaa mietin aina kun joku nainen on minulle ystävällinen. Totuushan on lopulta se, että ei sitä voi varmaksi tietää yhtään mistään jos ei ota oikeasti selvää ja kysy. Eikä edes silloinkaan saa välttämättä sitä totuutta selville jos kyseessä on salaihastuja.
Terveisin Naispelko23
Miten asian muuten voisi selvittää itseään nolaamatta? Olen pähkäillyt saman asian kanssa, ennen ei lirkuteltu turhaan, se oli hetkessä selvää mikä on homman nimi. Nykyään kierretään ja kaarretaan ja mikään ei muka tarkoita mitään.
Naispelko23 kirjoitti:
Samaa mietin aina kun joku nainen on minulle ystävällinen. Totuushan on lopulta se, että ei sitä voi varmaksi tietää yhtään mistään jos ei ota oikeasti selvää ja kysy. Eikä edes silloinkaan saa välttämättä sitä totuutta selville jos kyseessä on salaihastuja.
Terveisin Naispelko23
Minä kohtelen lähtökohtaisesti kaikkia ihmisiä ystävällisesti koska olen perusluonteeltani positiivinen enkä pidä jurotuksesta. Se ei tarkoita sen kummempaa.
Joku sanoi sen hyvin "on eri asia saada pakit työpaikalla kuin baarissa".
Vierailija kirjoitti:
Naispelko23 kirjoitti:
Terveisin Naispelko23
Minä kohtelen lähtökohtaisesti kaikkia ihmisiä ystävällisesti koska olen perusluonteeltani positiivinen enkä pidä jurotuksesta. Se ei tarkoita sen kummempaa.
Sama täällä. Pahimmillaan se on johtanut kiusallisiin tilanteisiin, jolloin mies on yrittänyt lähennellä tai suudella. Kun totuus on valjennut, ovat olleet hyvin noloja.
En ymmärrä: eikö länsimaissa ole normaalia hymyillä ja jutella ystävällisesti, vieraiden miestenkin kanssa?
Kysy vastaantulijalta, se tietää.
Pyydä mies kahville tms. Jos lähtee, sano siellä, että olis kiva tutustua paremmin. Reaktiosta näet, onko kiinnostunut vai ei. Näitä kiinnostumisia on aina vähän vaikea selvittää ilman, että panee itsensä likoon. Voi olla, että tulee pakit, mutta voi myös käydä hyvin. Rohkea ottaa riskin. Pakit kirpaisevat hetken mutta eivät ne nyt maata kaada.
Jos hän ihastunut olisi hän etsisi sinut käsiinsä tavalla tai toisella.
nauraessa kosketa häntä käsivarteen ja tarkkaile reaktiota
Mä tykkään susta niin että hankeen 😘
Vierailija kirjoitti:
Help me! Eikö kukaan osaa auttaa? :)
Ihan aikuisten oikeesti - ei, kukaan ei osaa auttaa.
Voimme yrittää arvata, mutta sen osaat tehdä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
nauraessa kosketa häntä käsivarteen ja tarkkaile reaktiota
Myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä.
awww :D :D älä itke ruma lapsi
Kokeile reilusti etumusta. Jos on kova niin tiedät vastauksen.
Help me! Eikö kukaan osaa auttaa? :)