Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni asia, joka vaivaa. Vaivaako suotta?

Vierailija
14.12.2016 |

Olen menossa mieheni kanssa naimisiin helmikuussa. Mies on ollut suhteessa se aloitteellisempi osapuoli eli on kosinut ja osoittaa päivittäin rakkautta niin etten todellakaan voi valittaa.
Suhteemme tuntuu täydelliseltä ja luotan mieheeni 100%.
Emme ole toistemme existä puhuneet pahemmin, sillä kantani on aina ollut että exät on exiä. Mies itse on sanonut ettei ymmärrä exien kanssa kaveerausta.
Hänen exänsä jätti hänet vain puoli vuotta ennen kuin tapasimme. Mies itsekin sanoo että ero olisi tullut jokatapauksessa, eikä ole mitenkään haikaillut tämän exänsä perään (tietääkseni ainakaan..).
En tiedä miksi, mutta huomasin että tämä exä on mieheni fb-kavereissa. Tämä on ihan ok, onhan minunkin exiäni kavereina. Mutta, kun kävin stalkkailemassa tämän exän profiilia huomasin että mieheni on tykkäillyt hänen kuvistaan aktiivisesti ja tekee sitä edelleen. Sitten huomasin että mieheni seuraa tätä exäänsä myös instassa - exä liittynyt instaan vasta muutama kk sitten. Tämä exä ei seuraa miestäni. Ja exäni on tykkäillyt tämän exänsä kuvista sielläkin.
En tiedä miksi tämä vaivaa minua. Meidän elämämme mieheni kanssa on niin hyvää ja olen onnellinen. Kuitenkin tämä vaivaa minua ja mietin että jos vaisto sanoo että jokin on asiassa pielessä, siihen pitää uskoa. En siis epäile että mieheni pettäisi minua tms, mietin vaan onko tällaisesta vaivaantuminen mielestänne aivan idioottimaista? Jos puhun suoraan miehelle asiasta, nolaan itseni koska myönnän tyhmät stalkkailut.
Ja hei en ole edes epävarma teini vaan yli kolmekymppinen nainen.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkäilen exieni kommenteista ja kuvista facebookissa, mutta olen ollut aviomieheni kanssa jo 16v eli enpä usko, että hän kokee sitä minkäänlaisena uhkana! Exät ovat vain kavereitani nykyään, enkä edes seurustellut heidän kanssaan kovin vakavasti, aviomies oli oikeastaan ensimmäinen vakava suhteeni. Pitkäänkö miehesi oli eksänsä kanssa? Tietysti aina tuo vähän mietityttää, että exä jätti miehesi eikä toisinpäin, eli mies olisi saattanut hyvinkin haluta jatkaa suhdetta hänen kanssaan. Ota asia puheeksi jos se kerran vaivaa.

Mies on puhunut hyvin vähäsanaisesti tästä suhteesta. Kertoi seurustelumme aluksi että olivat yhdessä reilu 2 v, asuivat yhdessä ja nainen oli kovin sairas (on sitä edelleen, kärsii vakavasta fyysisestä sairaudesta siis). Meillä oli ihan erilainen arvomaailma, ja mies kertoi kohdelleensa naista huonosti (0li ilkeä jne) ja samaa olen kuullut yhteisiltä kavereiltamme ettei mies ole ollut tuota naista kohtaan kovin ystävällinen. Ero oli tullut kun naisella oli vaan tullut mitta täyteen mieheni kanssa, mies ei ollut pitänyt kiinni sovituista asioista jne. Minun kanssani mies on täysin erilainen, ei ole koskaan tuottanut pettymystä tai pettynyt lupauksiaan, ottaa minut huomioon kaikessa eikä ole koskaan edes korottanut ääntään minulle. Ajattelin alkuun että jos kerran mies tahtoo kanssani naimisiin niin eiköhän se kerro siitä että mies haluaa olla just minun kanssani, mutta jokin takaraivossa jäytää tässä exä hommassa. En vaan tiedä mieten miehellä täräyttäisi tämän asian päin naamaa ilman että tekisin itsestäini vainoharhaisen sekopääakan. Olen korostanut aina miehelle etten ole mustasukkainen (tiettyyn pisteeseen en ole) mutta tämä exä asia jostain syystä kalvaa. Miehellä on töissä todella kaunis ja kiva parikymppinen assarityttö. Mies vitsaili kerran että eikö mua huoleta yhtään että tuo tyttö alkaa pokailla häntä (mieheni on siis firman tj) ja minä sanoin rehellisesti että siinähän pokailisi, minä en sille mitään voi ja jos mies minut tahtoisi parikymppiseen tyttöön vaihtaa niin sitten hän ei ole oikea mulle. Mies nauroi ettei todellakaan vaihtaisi ikinä ja yksi syy miksi rakastaa minua taas enemmän on itsevarma ja järkevä suhtautumiseni asiaan.

-ap

Ap sinun miehestä tulee jotenkin kummallinen kuva. Voi johtua siitä, että kerrot täällä vain osan hänen puolistaan, mutta voi olla johtumatta siitä. Minulle tulee jotenkin outo olo tuosta että mies vitsailee että oletko mustasukkainen assarista ja kun sanot ettet ole niin hän ilmoittaa rakastavansa sinua enemmän siksi. 

Minua ainakin hämmentäisi tuollaiset puheet ylipäätään, mistä miehelle tulee mieleen edes kysellä sinulta hänen assarista. On normaalia, että työpaikoilla on naisia ja miehiä joista osa on hyvännäköisiä, eikä yleensä ihmiset sitä mitenkään puheissaan korosta tai vihjaile pokailemisista.

Miehen eksä siis jätti miehen, koska mies kohteli häntä ilkeästi. Voi olla, että mies on siitä ottanut opikseen, koska pelkää jätetyksi tulemista ja kohtelee sinua sitten jotenkin epäluontevan ja korostetun hyvin, mutta silloin tällöin rivien välistä tulee kuitenkin niitä ilkeitä vihjauksia (mihin koira karvoistaan pääsisi). Tuo vihjailu assarista ei nimittäin ole mitään sinun kohtelemistä hyvin.

Niin se koko juttu lähti enemmänkin siitä liikkeelle että kun tuota assaria palkattiin, minä heitin läpällä että sitten mitään hyvännäköistä parikymppistä ei valita, ja sitten kun valinnassa päädyttiin tuohon juurikin vitsailemaani parikymppiseen tyttöön -jonka rekryssä olin siis itse mukana konsultoimassa ja joka oli minun suosikki vaihtoehtoni- niin siihen mies heitti tuon mustasukkaisuus jutun.

En tiedä, kai me ollaan outoja ja olen jotenkin vaan sokea miehen kummalliselle käytökselle. Laitoin tänään tästä asiasta viestiä parhaalle ystävälleni joka tunee mieheni todella hyvin myös, koska uskon häneltä tulevan suora mielipide asiaan. En ole siis tätä ennen puhunut tästä asiasta kenellekään, paitsi täällä palstalla.

-ap

Ap huomaatko, että kukaan ei sanonut sinua oudoksi, ainoastaan sanoi että miehestäsi tulee kummallinen vaikutelma. Mutta silti muutit asian tekstissäsi niin että "kai ME ollaan outoja". Miksi? Mikä sai sinut kirjoittamaan että sinä olet se outo tässä?

Vierailija
22/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkäilen exieni kommenteista ja kuvista facebookissa, mutta olen ollut aviomieheni kanssa jo 16v eli enpä usko, että hän kokee sitä minkäänlaisena uhkana! Exät ovat vain kavereitani nykyään, enkä edes seurustellut heidän kanssaan kovin vakavasti, aviomies oli oikeastaan ensimmäinen vakava suhteeni. Pitkäänkö miehesi oli eksänsä kanssa? Tietysti aina tuo vähän mietityttää, että exä jätti miehesi eikä toisinpäin, eli mies olisi saattanut hyvinkin haluta jatkaa suhdetta hänen kanssaan. Ota asia puheeksi jos se kerran vaivaa.

Mies on puhunut hyvin vähäsanaisesti tästä suhteesta. Kertoi seurustelumme aluksi että olivat yhdessä reilu 2 v, asuivat yhdessä ja nainen oli kovin sairas (on sitä edelleen, kärsii vakavasta fyysisestä sairaudesta siis). Meillä oli ihan erilainen arvomaailma, ja mies kertoi kohdelleensa naista huonosti (0li ilkeä jne) ja samaa olen kuullut yhteisiltä kavereiltamme ettei mies ole ollut tuota naista kohtaan kovin ystävällinen. Ero oli tullut kun naisella oli vaan tullut mitta täyteen mieheni kanssa, mies ei ollut pitänyt kiinni sovituista asioista jne. Minun kanssani mies on täysin erilainen, ei ole koskaan tuottanut pettymystä tai pettynyt lupauksiaan, ottaa minut huomioon kaikessa eikä ole koskaan edes korottanut ääntään minulle. Ajattelin alkuun että jos kerran mies tahtoo kanssani naimisiin niin eiköhän se kerro siitä että mies haluaa olla just minun kanssani, mutta jokin takaraivossa jäytää tässä exä hommassa. En vaan tiedä mieten miehellä täräyttäisi tämän asian päin naamaa ilman että tekisin itsestäini vainoharhaisen sekopääakan. Olen korostanut aina miehelle etten ole mustasukkainen (tiettyyn pisteeseen en ole) mutta tämä exä asia jostain syystä kalvaa. Miehellä on töissä todella kaunis ja kiva parikymppinen assarityttö. Mies vitsaili kerran että eikö mua huoleta yhtään että tuo tyttö alkaa pokailla häntä (mieheni on siis firman tj) ja minä sanoin rehellisesti että siinähän pokailisi, minä en sille mitään voi ja jos mies minut tahtoisi parikymppiseen tyttöön vaihtaa niin sitten hän ei ole oikea mulle. Mies nauroi ettei todellakaan vaihtaisi ikinä ja yksi syy miksi rakastaa minua taas enemmän on itsevarma ja järkevä suhtautumiseni asiaan.

-ap

Ap sinun miehestä tulee jotenkin kummallinen kuva. Voi johtua siitä, että kerrot täällä vain osan hänen puolistaan, mutta voi olla johtumatta siitä. Minulle tulee jotenkin outo olo tuosta että mies vitsailee että oletko mustasukkainen assarista ja kun sanot ettet ole niin hän ilmoittaa rakastavansa sinua enemmän siksi. 

Minua ainakin hämmentäisi tuollaiset puheet ylipäätään, mistä miehelle tulee mieleen edes kysellä sinulta hänen assarista. On normaalia, että työpaikoilla on naisia ja miehiä joista osa on hyvännäköisiä, eikä yleensä ihmiset sitä mitenkään puheissaan korosta tai vihjaile pokailemisista.

Miehen eksä siis jätti miehen, koska mies kohteli häntä ilkeästi. Voi olla, että mies on siitä ottanut opikseen, koska pelkää jätetyksi tulemista ja kohtelee sinua sitten jotenkin epäluontevan ja korostetun hyvin, mutta silloin tällöin rivien välistä tulee kuitenkin niitä ilkeitä vihjauksia (mihin koira karvoistaan pääsisi). Tuo vihjailu assarista ei nimittäin ole mitään sinun kohtelemistä hyvin.

Niin se koko juttu lähti enemmänkin siitä liikkeelle että kun tuota assaria palkattiin, minä heitin läpällä että sitten mitään hyvännäköistä parikymppistä ei valita, ja sitten kun valinnassa päädyttiin tuohon juurikin vitsailemaani parikymppiseen tyttöön -jonka rekryssä olin siis itse mukana konsultoimassa ja joka oli minun suosikki vaihtoehtoni- niin siihen mies heitti tuon mustasukkaisuus jutun.

En tiedä, kai me ollaan outoja ja olen jotenkin vaan sokea miehen kummalliselle käytökselle. Laitoin tänään tästä asiasta viestiä parhaalle ystävälleni joka tunee mieheni todella hyvin myös, koska uskon häneltä tulevan suora mielipide asiaan. En ole siis tätä ennen puhunut tästä asiasta kenellekään, paitsi täällä palstalla.

-ap

Ap huomaatko, että kukaan ei sanonut sinua oudoksi, ainoastaan sanoi että miehestäsi tulee kummallinen vaikutelma. Mutta silti muutit asian tekstissäsi niin että "kai ME ollaan outoja". Miksi? Mikä sai sinut kirjoittamaan että sinä olet se outo tässä?

Koska en tiedä kuka on oikeasti outo ja kuka ei. Oma stalkkailuni tuntuu hölmöltä ja oudolta ja toisaalta sitten teistä mieheni käytös on kummallista. En tarkoittanut sanavalinnalla mitään sen ihmeellisempää.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Koska en tiedä kuka on oikeasti outo ja kuka ei. Oma stalkkailuni tuntuu hölmöltä ja oudolta ja toisaalta sitten teistä mieheni käytös on kummallista. En tarkoittanut sanavalinnalla mitään sen ihmeellisempää.

-ap

Miksi sinun "stalkkailu" tuntuu sinusta hölmöltä. Huomasit jotain (mies tykännyt facessa kuvasta) ja ryhdyit selvittämään mistää mahtaa olla kyse. Väitän, että 99% ihmisistä tsekkaa asian, jos huomaa puolisonsa ihan yllättäen tykänneen eksän kuvasta facessa, siis jos eivät ole enää hyviä kavereita eksän kanssa. Jos kyttäät tuon eksän facea ja instaa kerran päivässä joka päivä nähdäksesi onko mies taas tykännyt jostain, niin sitten se on stalkkaamista ja menee överiksi.

Vierailija
24/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehellä on jäänyt huono omatunto siitä, kun kohteli exäänsä huonosti? Ja nyt noilla tykkäämisillä yrittää hyvittää. Ehkä häntä nolottaa moni muisto. Sinähän et voi tietää kaikkea, mitä hän sanoi ja teki. Ehkä ne muistot kalvavat häntä kovastikin.

Vierailija
25/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää jo aikuisen verran etkä vieläkään ole oppinut, että tunkio haisee, kun sitä pöyhii. Hankit siis itse itsellesi päänvaivaa, kun kyylää tulevaa puolisoasi ja hänen entistä kumppaniaan. Mustasukkaisuuden siemen on kylvetty ja ei aikaakaan, kun se alkaa itää mielessäsi ja kasvattaa ruman puun.

Vierailija
26/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa miehellä on jäänyt huono omatunto siitä, kun kohteli exäänsä huonosti? Ja nyt noilla tykkäämisillä yrittää hyvittää. Ehkä häntä nolottaa moni muisto. Sinähän et voi tietää kaikkea, mitä hän sanoi ja teki. Ehkä ne muistot kalvavat häntä kovastikin.

Miehen exä on vakavasti sairaskin. Saattaa olla kuumia hiiliä miehen pään päällä ison kokon verran.

Vierailija
27/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap rauhoitu :) Tuo insta on käynyt luultavasti seuraavasti:

Mies on liittynyt instaan fb tunnuksia käyttämällä (kuten minä aikoinani tein). Silloin insta kysyy alussa automaattisesti haluatko etsiä ystäviä ja yhtenä mahdollisuutena on lähettää automaattiseurantapyyntö kaikille jotka ovat fb kavereita (=eli jotka ovat myös linkanneet instansa ja fb:insa). Kun nähtävästi miehesi exällä on julkinen profiili hänen ei ole edes erikseen pitänyt hyväksyä miehesi pyyntöä vaan miehesi on ruvennut automaattisesti seuraamaan kaikkia joille tuo instan automaattiseurantapyyntö on mennyt läpi. Ei hän ole edes aktiivisesti luultavasti tiennyt että evä tulee listoille.

Toki sitten tykkääminen on hieman eri juttu mutta jos nyt ystävinä ovat eronneet niin voi kai sitä tykätäkin jostain kuvista. Vähän tyhmää kyllä kenties.

Mikä on positiivista on se, että exä on takuuvarmasti huomannut että miehesi on seuraajana kun noita tykkäyksiä on tullut mutta häntä ei ole kiinnostanut seurata takaisin. Ei siis huolta mistään molemminpuolisesta silmäpelistäkään.

Vierailija
28/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten miehen ilkeys pistää stalkkaamaan exäänsä. Jos exän someprofiileista selviää, että hällä menee huonosti joskus, niin äijäs saa sitä sitten kiksejä. Vai onko ex-muija kuumakin kinkku, eli tykkää vain kuolata sitä.

Vierailija
29/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap rauhoitu :) Tuo insta on käynyt luultavasti seuraavasti:

Mies on liittynyt instaan fb tunnuksia käyttämällä (kuten minä aikoinani tein). Silloin insta kysyy alussa automaattisesti haluatko etsiä ystäviä ja yhtenä mahdollisuutena on lähettää automaattiseurantapyyntö kaikille jotka ovat fb kavereita (=eli jotka ovat myös linkanneet instansa ja fb:insa). Kun nähtävästi miehesi exällä on julkinen profiili hänen ei ole edes erikseen pitänyt hyväksyä miehesi pyyntöä vaan miehesi on ruvennut automaattisesti seuraamaan kaikkia joille tuo instan automaattiseurantapyyntö on mennyt läpi. Ei hän ole edes aktiivisesti luultavasti tiennyt että evä tulee listoille.

Toki sitten tykkääminen on hieman eri juttu mutta jos nyt ystävinä ovat eronneet niin voi kai sitä tykätäkin jostain kuvista. Vähän tyhmää kyllä kenties.

Mikä on positiivista on se, että exä on takuuvarmasti huomannut että miehesi on seuraajana kun noita tykkäyksiä on tullut mutta häntä ei ole kiinnostanut seurata takaisin. Ei siis huolta mistään molemminpuolisesta silmäpelistäkään.

Voit hyvin olla oikeassa :) Se mikä hämää on ettei mieheni aluksi seurannut tuota exäänsä. Vaan on alkanut seuraamaan tätä exäänsä. Kerroin aloituksesas näköjään vähän huonosti ja jätin ehkä oleellisia kohtia kertomatta, mutta siis: Kävin aikanaan muutama kk sitten uteiliaisuuttani stalkkaamassa tuota mieheni exää instassa, tämä oli juuri liittynyt, (mielenkiinto heräsi mm. kun kuulin yhteiseltä ystävältäni että tämä exä on aloittanut työskentelyn samassa firmassa, jossa minä työskentelin aikanaan ja huomasin facesta että tämän miehen exän kanssa oli paljon yhteisiä ystäviä jotka liittyivät kaikki entiseen työpaikkaani) Silloin mies ei häntä seurannut instassa. Nyt kun huomasin siis miehen tykänneen taas exänsä uusimmasta profiilikuvasta FAacebookissa, sain päähäni tsekata tuon instahomman uudestaan ja nyt mies siis tätä exäänsä seurasikin (yksipuolisesti).

En tiedä mikä selitys tälle on. Paras ystäväni sanoo että ongelma on yksinomaan minun päässäni, mieheni ei todellakaan ajattele asiaa mitenkään monimutkaisesti, ja muistutti taipumuksestani alkaa friikkailla kun asiat on hyvin.

-ap

Vierailija
30/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten miehen ilkeys pistää stalkkaamaan exäänsä. Jos exän someprofiileista selviää, että hällä menee huonosti joskus, niin äijäs saa sitä sitten kiksejä. Vai onko ex-muija kuumakin kinkku, eli tykkää vain kuolata sitä.

Mies ei puhu koskaan ilkeästi tästä exästään. emme siis oikeasti puhu hänestä. Puhuimme aikanaan vain kun aloimme seurustella keskenämme ja mies kertoi viimeisimmästä erostaan.

Miehen exä ei todellakaan laita mitään herutuskuvia instaan, päin vastoin. Vaikuttaa kuvien yms perusteella oikeasti kivalta ja fiksulta naiselta. Ulkonäöstä sen verran että muistutamme kyllä hiukan toisiamme, mutta itse olen aika nätti nainen ja tämä exä keskitasoa. Vitutti kirjottaa tuo, mutta sen sanoi miehen kaveri kun aloimme seurustella ja mainitsi nauraen että "kyllä on taso xxxxlla (miehelläni) naisissa noussut silminnähden kun edelliseen vertaa". Eli en usko että kuolaa exänsä kuvia, kuvat joista on viimeksi tykännyt, ovat olleet joku ulkoilukuva ja toinen joku sisustuskuva.

-ap

Vierailija
31/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies ei puhu koskaan ilkeästi tästä exästään. emme siis oikeasti puhu hänestä. Puhuimme aikanaan vain kun aloimme seurustella keskenämme ja mies kertoi viimeisimmästä erostaan.

Miehen exä ei todellakaan laita mitään herutuskuvia instaan, päin vastoin. Vaikuttaa kuvien yms perusteella oikeasti kivalta ja fiksulta naiselta. Ulkonäöstä sen verran että muistutamme kyllä hiukan toisiamme, mutta itse olen aika nätti nainen ja tämä exä keskitasoa. Vitutti kirjottaa tuo, mutta sen sanoi miehen kaveri kun aloimme seurustella ja mainitsi nauraen että "kyllä on taso xxxxlla (miehelläni) naisissa noussut silminnähden kun edelliseen vertaa". Eli en usko että kuolaa exänsä kuvia, kuvat joista on viimeksi tykännyt, ovat olleet joku ulkoilukuva ja toinen joku sisustuskuva.

Hmm. Sinun miehestä tulee mieleen minun eksä. Hän ei sinänsä haikaillut omien eksiensä perään eikä pettänyt minua eikä mitään sellaista. Mutta hänellä oli jotain itsetunto-ongelmia, ja lisäksi kontrollinhaluinen luonne. Hän halusi jollain tavalla säilyttää jonkun pienen "otteen" jokaisen eksänsä elämään muistuttamalla itsestään, toivoi kai että eksänsä joskus ajattelevat häntä tms. Sellainen vähän itserakas juttu. Tekee samaa minulle nyt vuosia eromme jälkeen. Tykkää facessa kaikista kuvistani ja laittaa joskus mitä kuuluu -viestiä vailla mitään sisältöä tai halua nähdä minua tms. 

-ap

Vierailija
32/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni teki samaa suhteemme alkuaikoina (oltiin seurusteltu 2,5v) sitten mies yht'äkkiä purki minulle kaikki ajatuksensa siitä, kuinka hän on edelleen ihastunut/rakastunut tähän tyttöön, jonka kuvia stalkkasi. Aikoinaan tietenkin tämän syvästi kielsi ja olisin sanonut niin kuin sinä:"luotan 100%sti mieheeni.". Oli toki myös valehdellut myös muita juttuja. Oli erinomainen valehtelija. Luota intuitioon. Minullakin oli vihjeitä valehtelusta, kummia juttuja, mutta halusin luottaa mieheeni, enkä tarttunut näihin epäkohtiin.

Vierailija
33/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni teki samaa suhteemme alkuaikoina (oltiin seurusteltu 2,5v) sitten mies yht'äkkiä purki minulle kaikki ajatuksensa siitä, kuinka hän on edelleen ihastunut/rakastunut tähän tyttöön, jonka kuvia stalkkasi. Aikoinaan tietenkin tämän syvästi kielsi ja olisin sanonut niin kuin sinä:"luotan 100%sti mieheeni.". Oli toki myös valehdellut myös muita juttuja. Oli erinomainen valehtelija. Luota intuitioon. Minullakin oli vihjeitä valehtelusta, kummia juttuja, mutta halusin luottaa mieheeni, enkä tarttunut näihin epäkohtiin.

No se tässä on että kun ei ole mitään syitä epäillä miestä valehtelusta liittyen mihinkään! On niin avoin ja rehellinen menoistaan jne kun vaan voi olla. Ei oikeasti ole syytä epäillä että pettäisi tai valehtelisi. Se, mitä sensijaan pelkään on se mitä tässä ketjussa tuli jo alussa esille: olisiko niin ettei mies ole sittenkään yli exästään? Mies ei ole koskaan valehdellut mulle mistään. Mulla on yliherkkä intuitio valehteluun, sillä kuten mainitsin, oma exäni oli valehtelija ja petti aikanaan minua. Siitä ehkä epävarmuus itsestä ja omasta riittävyydestä miehelle jos exää pitää stalkkailla, mutta myös todella tarkka vaisto sen suhteen valehdellaanko mulle. Ja en epäile miehen valehtelevan. Eipä tämä kai selviä muulla kuin suoraan kysymällä.

-ap

Vierailija
34/34 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pakko vielä palata aiheeseen, mieheni on siis tykännyt jokaisesta exänsä profiilikuvasta niinäkin aikoina kun olemme olleet yhdessä, siis jokaisesta.

Ja nyt kun vainoilu pääseee huippuunsa, on sanottava että minulla on aina ollut pitkät ja vaaleat hiukset. Mies vihjasi että tykkäisi polkkatukasta, ja samoin että voisin ihan hyvin pitää hiukset tummina joka on siis luonnollinen värini. Eipä siinä mitään mutta tuolla miehen exällä on täsmälleen sellaiset hiukset: tumma polkka. Leikkasin hiukset lyhyemmiksi, olin siis suunnitellut sitä muutenkin mutta miehen asiasta sanominen sai tekemään lopullisen päätöksen. Tummaksi värjäämisestä "tai oman värin palauttamisesta" mies mainitsi myös, ja ajatteline ttä miksipä ei. No kiva tajuta että minulla on nyt täsmälleen sama hiustyyli kuin miehen exällä. Pitkästä vaaleasta tummaan polkkaan.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi