Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stressaava työkaveri yrittää saada kaikki muutkin hermostumaan

Vierailija
14.12.2016 |

En hitto vie enää lähde tuohon mukaan! Aiemmin lähdin ja oli takki tyhjä iltapäivästä ja siitä koko viikon, eikä viikonlopun akkujen latauskaan enää auttanut.

Stressaava työkaveri (nainen, arvatenkin) vetää pulttia kaikesta maan ja taivaan väliltä, ja yrittää saada kaikki muut mukaan stressiinsä. Kaikki, aivan kaikki on huonosti mikä voi tai ei voi olla. Satoi tai paistoi. Hänen työnkuvansa on hyvin stressaava mutta hän on varmaan jo loppuunpalamisen partaalla.

Mä en suostu enää olemaan hänen paskakaivonsa, keksikööt uuden tai menkööt ja hankkikoot apua! Anteeksi tästä. Vastailen positiivisesti ja yritän pysyä rauhallisena, mutta tiedätte tyypin, se löytää paskaa vaikka kultakaivoksesta..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minulla on samanlainen työkaveri.

Vierailija
2/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei itse vajoa samalle tasolle. Ja pakko koittaa suojata itsensä, tosi myrkyttävää olla sellaisessa seurassa 8 h päivä viisi päivää viikossa. Nytkin se tuolla huutaa muille. :((( Sillä on raukalla tosi paha olla mutta ei anna auttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näissä tilanteissa sitä toivoisi että irtisanomissuoja ei olisi tätä luokkaa. Tekisi työyhteisöllekin hyvää jos nämä päästettäisiin "uusiin haasteisiin". 

Vierailija
4/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä henkilö todella jatkaa tuota riehumistaan siihen saakka kunnes oikeasti tulee olo että menee hermot. Tänään luulin että olin jo voiton puolella kun jaksoin pysyä rauhallisena. Oikein kaivamalla kaivaa sitä pahaa ja oksentaa kaiken paskan toisten päälle. Kerran olen viime viikolla kävellyt toimistosta ulos hetkeksi rauhoittumaan (vein roskat ja soitin puhelun) jotta en oikeasti suutu.. :/ :/

Vierailija
5/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen meidän tapaukselle niin, että kauhistelen kaikki Iltalehden otsikot läpi. Kuulitko sen lapsen murhasta ja tuosta tuhopoltosta? Entä oletko miettinyt afrikan lapsia ja jätevuoria? Mitäs kun tuo vesi loppuu, ja nythän ne sanoo että maapallo tuhoutuu jo 1000 vuoden päästä?

Todella mielenkiintoisia keskusteluja ollaan käyty. Mutta niin, taidan itse olla samanlainen stressaaja, just mietin kaikkea tuollaista.

Vierailija
6/6 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää se ämmä nuolemaan rekkamiehen karvaista, paskaista ja hiellä marinoitua isoa persettä kolmeksi tunniksi. Sitten otatte kuvan, jossa rekkamies samalla virnistää kahvikuppi kädessä ja näyttää peukkua. 

Eiköhän suu pysy kiinni sen opetuksen jälkeen.