Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset ovat mustasukkaisia tietokoneille.

Vierailija
14.12.2016 |

Kaikki on naisten mukaan pelien ja pelikonsoleiden vika. Koulu menee huonosti, naista ei löydy, terveys kärsii.

Huumeista, syrjäytymisestä, väkivallasta ei olla ollenkaan niin paljoa huolissaan. Ruutu sitä ja ruutu tätä.

Tietokoneet on uhka naisille. Tietokoneet ja pelit saavat enemmän huomiota ja aikaa.

Toki tämä on ymmärrettävää. Aikanaan nainen josta yksikään mies ei kiinnostunut päätyi sapelihammastiikerin ruuaksi. Vanhoja tapoja on vaikea muuttaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan oma tietokone ja toinenkin joten ei ole syytä olla mustasukkainen sellaiselle. Jos minua koittaa hätistää koneen äärestä vaikka kokkaamaan silloin kun se ei minulle sovi, saa hätistäjä tuta minun raivoni.  Keittiössä on mikroaaltouuni ja se tietokoneella myös pelaava mies joka meillä asuu voi  valita lämmittääkö siellä einestä vai lähteekö metsästämään vaikka kebabeläintä.Lisäksi minulla on myös auto ja osaan käydä kaupassa ilman miestä kuten hänkin ilman minua. Osaan myös vaihtaa lamput yms ja minulla on rahaa maksaa autoni huolto joten en tarvitse miestä siihenkään.

Mihin minä sitten miestä muka tarvitsen? Sellainen on mukava keskustelukumppani ja sängynlämmitin ja minusta on mukava tulla töistä kotiin kun kotona on ruoka valmiina. Tarvetta keskusteluun tai sängynlämmittimeen tai valmiiksi laitettuun ruokaan ei  toki ole mutta se on ihan mukava juttu kuitenkin.

Ps.Ennen naisille kelpaamaton mies syrjäytettiin lauman laitamille ja  hänen geeninsä kuolivat sukupuuttoon. Näin käy edelleen vaikka kehitys on kehittynyt.Evoluutio ei ole tehnyt tähän muutosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla