Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissojen tai koirien surullisista kohtaloista en pysty lukemaan. Mutta ihmisten surkeista kohtaloista kylläkin.

Vierailija
13.12.2016 |

Minua vaan ei itketä ihmisiin kohdistettu julmuus mutta eläimiin kohdistettu sitäkin enemmän. Muita? En voinut edes avata tuota uutista pienen kissan nälkiintymis kuolemasta.😔

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla! Eläimeen kohdistettu raakuus järkyttää, ihmiseen ei niinkään.

Vierailija
2/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Jätän kamalat eläinuutiset tietoisesti lukematta. Jos vahingossa jotain luen, tulee välittömästi tarve hakea oma koira syliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama homma. En tiedä, mistä se johtuu. Erityisesti kaikki mikä liittyy lintuihin ja kaneihin ym. pieniin eläimiin saa minut itkemään täysin ja kiroamaan maailman pahuutta. Minun silmissäni ihminen, joka pystyy vahingoittamaan eläintä tahallisesti, on sydämetön, oli kyseessä sitten turkistarhuri tai pulua potkaiseva penikka.

Vierailija
4/19 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luulin olleeni ainoa jolla on sama juttu! Alan itkemään todella helposti jos luen netistä/katson telkkarista jotain eläimien kaltoinkohteluita ym. Mutta ihmisten kurjuus ei niinkään hetkauta.

Vierailija
5/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla.

mies.

Vierailija
6/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään eläimistä paljon enemmän kuin ihmisistä.

Vierailija
7/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun hullut!

Syyriassa on meneillään kansanmurha ja te itkette jonkun kissanpennun perään....

Eihän teitä voi edes ihmisiksi kutsua.

Vierailija
8/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii. Olet alle parikymppinen. Se on teille normaalia.

Vierailija
9/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla. (Ja olen muuten jo lähemmäs 40-vuotias, eli kai sitten epänormaali :p)

Vierailija
10/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- snip -

Kun katsoo ihmisen toimintaa tässä maailmassa, niin en ehkä pitäisi tätä kovin pahana loukkauksena...

Vierailija
11/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, ikä 42v.

Ihmiset pystyvät puolustamaan itseään ja sanomaan ääneen jos heitä kohdellaan kaltoin. Eläimet ovat täysin julmien ihmisten armoilla.

Vierailija
12/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Sydän itkee verta kun eläimiä kohdellaan julmasti.

Mies 40v.

Vierailija
13/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkin jo pelkän otsikon nähtyäni monta tuntia kissaparkaa. Uutista en pysty lukemaan. En minkäänlaisia eläinten huonosta kohtelusta tai kärsimyksistä kertovia uutisia.

Ihmisten väliset sodat ja selkkaukset eivät kosketa. Ihminen voi vaikuttaa omaan elämäänsä. Julmien ihmisten armoilla olevat eläimet eivät. Myös tuotantoeläinten härski hyväksikäyttö on julmaa. Tästä syystä olen ollut kasvissyöjä jo yli 20 vuotta.

Vierailija
14/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- snip -

Kun katsoo ihmisen toimintaa tässä maailmassa, niin en ehkä pitäisi tätä kovin pahana loukkauksena...

Uih, maailmantuskaa! Ihqua!

Toki teidänkaltaisianne kylmiä paskiaisia riittää, ei se ole uutta.

Onneksi teitä on kuitenkin niin helvetin vähän -siksi maailma on valtaosin oikein mukava paikka.

Vierailija
15/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkin jo pelkän otsikon nähtyäni monta tuntia kissaparkaa. Uutista en pysty lukemaan. En minkäänlaisia eläinten huonosta kohtelusta tai kärsimyksistä kertovia uutisia.

Ihmisten väliset sodat ja selkkaukset eivät kosketa. Ihminen voi vaikuttaa omaan elämäänsä. Julmien ihmisten armoilla olevat eläimet eivät. Myös tuotantoeläinten härski hyväksikäyttö on julmaa. Tästä syystä olen ollut kasvissyöjä jo yli 20 vuotta.

Mene sanomaan tuo jollekin sotatoimialueella elävälle lapselle...

"Sä kato voit niinku vaikuttaa sun elämääs mutta söpö pikku kisulit ei!"

Vierailija
16/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
17/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin eläinten kamalat kohtelut ja kohtalot surettavat enemmän kuin aikuisten ihmisten, mutta lasten kaltoinkohtelut ja heihin kohdistuneet julmuudet ovat kaikkein pahinta. Mitä nuorempi vauva tai lapsi, sen pahempi. Vieraan/tuntemattoman aikuisen ihmisten kohtalo ei vain sytytä surua minussa, vaikken tätä toki ääneen kenellekään sanoisi.

Vierailija
18/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla myös! Mulla se menee niin pitkälle, että suren kaltoin kohdeltuja rakennuksiakin enemmän kuin ihmisiä, mutta pahinta kaikista on eläinten surulliset kohtalot.

Vierailija
19/19 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, heidän tolkuton lisääntymisensä ja holtiton käytöksensä luontoa kohtaan ei säälitä, valitettavasti.

Ikä 55 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi