Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää kun suostuin vetämään täällä yhtä harrastusryhmää

Vierailija
13.12.2016 |

Olen vetänyt ennenkin. Idea tässä koko yhdityksessä on, että kaikki osallistuvat. Mutta tällä uudela paikkakunnalla kaikki odottavat että vetäjä yksin järjestää ohjelman. Edellisessä vetäjä sai olla vaikka pois ja porukka osasi itse järjestää itselleen ohjelmaa. Olen koettanut vaikka miten saada muut mukaan, mutta ei, kaikki on jäänyt minun vastuulleni. Ilmoitin nyt, etten enää vuoden vaihden jälkeen vedä, koska en jaksa olla yksin vastuussa kaikesta ja tähän on mennyt liikaa rahaa ja mulle suututtiin sekä pääkallopaikalla minut on haukuttu että ryhmäläiset ovat nyreissään tyyliin mitäs läksit. No läksin kun luulin että homma toimii. Ei muilla paikkakunnilla hommat ole jäänyt yhden varaan, mitä olen kysellyt ja se ei ole edes toiminnan idea, vaan toiminna ideana on tehdä yhdessä. En kerro mistä on kyse, koska tämä on erikoinen rajatun piirin harrastus. On ok, jos ideoi, mutta kun joudun tekemään yksin kaiken. Vertaan vaikka, että kyseessä olisi leivontaryhmä. Kukaan muu ei tuo tarvikkeita eikä keksi mitä leivotaan, vaikka idea on, että homma tehdään "jokainen tuo käyttämänsä" periaatteella. Innoissani aloitin, mutta tämä on vienyt multa sekä aikaa että rahaa. Anteeksi sekavuus.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla