Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimakoulutus: Kurssi.

Juukyl
13.12.2016 |

Mulla ois alkamassa Te-toimiston järjestämä kurssi, mihin itse halusin mennä. Mutta jälkeen päin aloin tarkastelemaan bussin hintoja tälle paikka kunnalle ja ne menee reilusti yli sen päivittäisen korvauksen. Eli siis voiko syynä olla menemättä kurssille että ei yksinkertaisesti ole rahaa, laskujen, vuokran ja matkojen jälkeen. Laskin että kuukaudessa menis 425€ matkoihin ja tukien jälkeenkin maksettavaa jää 242€. Eli miten on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet hakenut, niin vähäiseen rahaan vetoaminen ei ole pätevä syy. Karenssia siis pukkaa, jos et haluakkaan mennä. Tämän takia en hae työkkärin kursseille, koska riski menettää päiväraha kasvaajulmetusti, kun itse on aktiivinen.

Vierailija
2/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos tämä kurssi on toisessa kaupungissa(50km) matka. Bussi on ainoa millä sinne pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se vielä että jos ei yksinkertaisesti riitä rahat bussi matkaan kun viimeistä viedään, esim kuukauden päästä. Eli pitäisikö se matka kävellä välttääkseen karenssin :D

Vierailija
4/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä hakisi noin kaukana olevalle kurssille selvittämättä kulkuyhteyksiä ensin. Yleensä niissä ilmoituksissa lukeekin vielä, että hakemus on sitova.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi