Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaljakauppaan vai ei?

Pelikaani
13.12.2016 |

Vaimoni tuli äsken töistä. Kuulemma rankka 12 h päivä takana. Minä työttömänä heräsin äsken. Kävin suihkussa ja söin vaimoni tekemää ruokaa. Nyt minulla ei ole illalla mitään tekemistä, joten pitäisikö kaljaa käydä ostamassa. Vaimo ei voi kanssani juoda, koska se menee taas kuudeks aamulla töihin. Vaimoni hieman kiukuttelee, koska en maksanu viime kuun vuokrasta osuuttani. Olin vahingossa juonut ne rahat. Toivottavasti Arska ja Reiska eivät tunge illalla väkisin tänne, koska vaimo ei tykkää. Viime viikolla heräsi kesken unien, kun nää 2 reppanaa tunki väkisin baari-illan jälkeen tänne pelaa pleikkaa...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi kaltaistasi "miestä" päivääkään.

Vierailija
2/7 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi hakea ku meillä o, ollaan tulossa t. arska ja reiska. Onko sauna jo lämmitetty?

Vierailija
4/7 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti haet kaljaa! Ja baariin juomaan loput rahat. Ja kaikki kaverit jatkoille sitten yöllä! Kannattaa ajoissa vaimo totuttaa tähän meininkiin niin oppii maksamaan itse kaikki laskut niin ei tarvitse sinua häiritä ja aina suuttua. Kyllä se jättää sut rauhaan ennen pitkää. Jos saisit vaimosi vielä nalkuttamaan hieman niin olisi hyvä syy juodakin! Aika tylsäähän se olisi juoda jos kukaan ei yhtään syyllistäisi.

Vierailija
5/7 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä se lähtee. Kontti kaljaa haettu. Joutu vähän vaimon keräämiä marjoja heittää pois jääkaapista, että sai kaikki tölkit mahtumaan. Eka korkattu, tosin lämminhän tämä vielä on. Tämä se vasta on elämää. Tunnin päästä Salkkarit, jotka ajattelin katsoa vaimoni kanssa. Kyllä vaimokin hieman lämpeni ajatukselle, ja otti seuraksi yhden bissen. Tein kyllä selväksi, ettei kännejä vedä jotta töihin aamulla ennättää. En tiedä mikä muhun meni, mutta vähän aktivoiduin ja sain puolikkaan työhakemuksenkin kirjoitettua.

Vierailija
6/7 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun hyvää tekstiä. :D

Vierailija
7/7 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELMEE! Masa näköjään tänään ajokunnossa eli lupas heittää mut 20 km päähän kaupunkiin Freddy's night clubille bilettää. Tulossa tänne, kunhan kiireiltänsä ehtii. Vaimo otti lopulta 2 bisseä ja meni jo nukkumaan. Mulla 12 kaljaa pohjilla ja tässä siemailen kossuvissyä. Toivottavasti vaimo ei vedä hernettä snorkkeliin, kun käytin sen huomisen eväsvissyn mun drinksuun. Nojoo, kyl se varmaan ehtii aamulla ennen duunia käydä huoltsikalta hakee uuden pullon. Katselen tässä aikani kuluksi Ace Venturaa. Ihan helvetin hauska. Nauran kippurassa. Vaimo heräsi jo kerran uniltaan, kun vähän möykkäsin.