Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet tällaisesta joululahjasta ystävälle?

Vierailija
13.12.2016 |

Mulla on kaksi naispuolista +20v kaveria, joille olen nyt miettinyt joululahjoja. En haluaisi ostaa mitään tilpehööriä mikä jää nurkkiin pyörimään, vaan jotain mieluisaa jolle löytyy käyttöä. Itse tykkäisin kosmetiikkajutuista, mutta toisella kaverillani on sellaisia kaapit täynnä, eikä hän ilmeisesti kaipaa niitä lisää. Toinen taas ei toivo mitään herkkuja.

Ainut mikä noilla kriteereillä on käynyt mielessä, olisi tyyliin pullo jotain erikoisglögiä ja vaikka jotain tuoksukynttilöitä tms. Ainakin molemmat saisivat noilla luotua joulutunnelmaa omiin asuntoihinsa ja samalla vietettyä rentouttavaa hetkeä. Onko tuo ihan tylsä idea?

Mitä itse toivoisitte lahjaksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihonhoitotuotteita? Esim. käsi- tai jalkavoiteita.

Vierailija
2/3 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullon jotain hyvää viiniä tai erikoista kahvia. En pidä sesonkituotteista. Jouluni on visuaalinen, ei jouluntuoksuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullon jotain hyvää viiniä tai erikoista kahvia. En pidä sesonkituotteista. Jouluni on visuaalinen, ei jouluntuoksuinen.

Kumpikaan ei erityisemmin pidä viinistä, joten siksi mietin glögiä vaihtoehdoksi. Erikoiskahvi voisi olla kyllä myös hyvä vaihtoehto.

Vierailija kirjoitti:

Jotain ihonhoitotuotteita? Esim. käsi- tai jalkavoiteita.

Molemmat ovat sanoneet, että kosmetiikkatuotteille ei ole tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi