Mitä ostatte omille vanhemmillenne ja isovanhemmillenne joululahjaksi, jos ostatte?
Omille vanhemmille tosi vaikea keksiä. Ovat seitsemänkymppisiä. Eivät harrasta mitään ja eivät käy missään mielellään.
Kommentit (7)
Ostin kesällä kaksi ämpärillistä mustikkaa.
Viime vuonna teetin lasten koulukuvista mukit.
Sitä ennen ostin kärcherin ikkunanpesimen.
Vwnhemmilla ikää 77 v.
Pörrösukat molemmille, äidille vartalovoidetta, isälle joka jouluinen viskipullo.
Minä olen ostanut aikaisempina vuosina lahjakortteja marketteihin (tyyliin s-ryhmä ja cittari). Tänä vuonna harkitsen herkkukoria.
Museokortit ajattelin nyt ostaa vanhemmilleni. Ovat yli 70v ja kävisivät museoissa kotikaupungissaan, lastensa luona pääkaupunkiseudulla ja muuallakin Suomessa matkatessaan, mutta ovat kitsaita maksamaan sisäänpääsystä.
Lapset tekevät heille lahjat
Ex anoppi ja appi saavat lasten maalaamat kahvikupit. Ajattelin täyttää kupit konvehdeilla tms
Isäni ja äiti saavat t-paidat johon lapset ovat piirtäneet kuvat. Vaatteita heillä on enemmän kuin tarpeeksi mutta oletan, että lahja on silti mieleinen. Mökkivaatteita ei voi olla liikaa ja isän huumorintajun tietäen, paita on varma hitti - poika piirsi ukon joka pitää moottorisahaa kädessä, hampaat irvessä. Aika hurjan näköinen! Äitini paita on täynnä kukkia ja näyttää itse asiassa ihan Marimekko paidalta. Jos ei tarpeeksi hieno kaupunkiin, varmaan ihan passeli kasvimaalle.
Minulta kukaan ei saa lahjoja. Ei me aikuiset olla ostettu toisillemme mitään ikinä.
Mä ilmoitin vanhemmilleni jo syksyllä, että tänä vuonna lahjon vain alle 5-vuotiaat (eli sisarusteni lapset ja kummilapset, yksi lahja kullekin, vanhemmilta tarkistettu että tulee tarpeellinen) enkä myöskään toivo itselleni lahjoja keneltäkään. Ihan turhaa tuskailla aikuisten lahjoista ja antaa ihmisille turhakkeita.
En haluaisi ostaa mitään, mutta äitini alkaa hokeman lahjoja jo kuukautta ennen joulua. Mikään ei koskaan ole kelvannut. Ei kukat, ei arvat, ei huivit, hajuvedet, suklaat, lahjakortit, ei yhtään mikään. Suuttuu aina isänikin puolesta, koska hän ei niistä tykännyt. Et silleen...