Elätän itseni olemalla siemenhaukka, kysy mitä tahansa!
Sain 18-vuotiaana syntymäpäivä lahjaksi 7000 euroa vanhemmiltani ja päätin käyttää sen ulkomaan matkaan minulle ja kaverilleni. Mentiin ulkomaille Kyprokselle ja harrastettiin sitten seksiä paikallisten kanssa ja paljon!
Kotiin palattuani huomasin olevani raskaana, aloin elämään tuilla kunnes lapsi oli noin 2 vuotias.
Siinä vaiheessa halusin parantaa elintasoani minulle ja lapselleni joten rupesin hakemaan elättäjää mutta moni mies karttoi minua joten en vain saanut miestä suostumaan elättämään minua, mutta yhden asian minkä olen oppinut tässä maailmassa että ikinä ei saa luovuttaa.
Rupesin siemenhaukaksi, hain paljon irtoseksiä baarista ja väitin heille että olen pillerillä vaikka en ole. Suurin osa heistä silti käytti kondoomia ja jotkut ottivat sen mukaansa ikävä kyllä mutta ainakun he eivät ottaneet otin ne siemenet ja hieroin syvälle emättimeeni.
Vuoden yrittämisen jälkeen onnistuin tulemaan raskaaksi, yritin kontaktoida mieheen mutta en onnistunut. Jouduin kantamaan lasta ja synnyttämisen jälkeen selvitettiin lapsen isä viranomaisten kanssa.
Mies sitten saatiin kiinni ja hänen huonohkon taloustilanteen vuoksi hän ei halunnut maksaa elatusmaksuja joten hän muutti minun luokseni, elättäen minua ja kahta lastani. Hän toimii myös isänä ja ei kovinkaan paljon ole uskaltanut mutista vaikka tiedän että hän on epäonnellinen ja hän tästä syystä täyttää päänsä alkoholilla lähes päivittäin.
This is how we live!
Kommentit (6)
Muuten uskottava, mutta kirjoitit yliopisto yhteen. Aijai mikä virhe...
Ketä kiinnostaa. Ite oot elämäsi pilannut
Kuulostaa ihan normimenolta, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa. Ite oot elämäsi pilannut
Pilannut? En tiedä saiko viestistäni selvää mutta rakastan tätä! Minulla on elättäjä joka on niin alkoholisoitunut ettei jaksa edes viettää aikaa minun kanssani - ihanaa. Syön hyvin, juon hyvin ilman tekemättä mitään paitsi olemalla äiti <3. Elämäni on parasta <3
BTW hänen huono taloustilanteensa johtui siitä että hänellä oli opiskelija laina ja hänellä oli vielä yliopisto kesken. Hän sitten pausetti yliopiston minua varten ja hommasi ansiotyötä. Hän ei ole vieläkään palannut yliopistoon