Kyllä ne miehet katsoo, kehuu ja ihailee
Siis multa puuttuu joku geeni kyllä nyt täysin, kun en ole eläissäni tullut ajatelleeksi, että minun pitäisi ulkonäölläni miellyttää jotain miehiä. Siis suunnilleen ketä vaan, kadulla vastaan tulevia, työasioissa tapaamiani jne. miehiä, joiden kanssa en ole parisuhteessa ja joita tuskin tunnen. Miehet tykkää rehevämmistä/miehet ei voi sietää pyöreitä naisia, miehetkään ei tykkää tatuoinneista naisella/miesten mielestä tatuoinnit on naisilla tosi seksikkäitä, kyllä miesten mielestä pitkä tukka on kaunein/miehet rakastavat lyhyitä suloisesti leikattuja hiuksiani ja ei sellaista miestä ole vielä vastaan tullut, joka ei ole niitä kehunut. Jne.
Siis ihan oikeasti - onko teille naisille oikeasti tärkeää miesten yleinen mielipide ulkonäöstänne??
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Siis multa puuttuu joku geeni kyllä nyt täysin, kun en ole eläissäni tullut ajatelleeksi, että minun pitäisi ulkonäölläni miellyttää jotain miehiä. Siis suunnilleen ketä vaan, kadulla vastaan tulevia, työasioissa tapaamiani jne. miehiä, joiden kanssa en ole parisuhteessa ja joita tuskin tunnen. Miehet tykkää rehevämmistä/miehet ei voi sietää pyöreitä naisia, miehetkään ei tykkää tatuoinneista naisella/miesten mielestä tatuoinnit on naisilla tosi seksikkäitä, kyllä miesten mielestä pitkä tukka on kaunein/miehet rakastavat lyhyitä suloisesti leikattuja hiuksiani ja ei sellaista miestä ole vielä vastaan tullut, joka ei ole niitä kehunut. Jne.
Siis ihan oikeasti - onko teille naisille oikeasti tärkeää miesten yleinen mielipide ulkonäöstänne??
Yleisellä mielipiteellä ei ole paskankaan merkitystä. Mulle on tärkeää, että miellytän ainoastaan yhtä tiettyä miestä.
Niinpä. Surkeaksi on elämä mennyt, jos miesten miellyttäminen on isokin päämäärä elämässä.
Naiset ne kitkerästi ja vahingoniloisesti toisilleen huomauttelevat "ei ne miehetkään tykkää, jos..."
Kyllä heteronaisena haluaisin viehättää miehiä mutta en voi koska en ole fyysisesti viehättävä, plus olen tolkuttoman ujo, joten se ei auta asiaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ne kitkerästi ja vahingoniloisesti toisilleen huomauttelevat "ei ne miehetkään tykkää, jos..."
Ketkä naiset? En ole 53 vuoden ikään mennessä kuullut tuollaista kenenkään naisen suusta.
Ei kiinnosta. Olen sellainen kuin minä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei tippaakaan kiinnosta mitä mielipuolta miehet ovat mun ulkonäöstäni noin niinkun yleisesti koska mun elämäntehtäväni ei ole miellyttää miehiä. Mulle riittää se että oma mies arvostaa minua eikä ole siis tarvetta tsekkailla ns. markkina-arvoa muualta.
Toki on hirveän paljon naisia jota elävät siitä että saavat huomiota miehiltä.Valitettavasti.
En minäkään enää kun tajusin, että en edes omilla toimillani voi tehdä itseäni visuaalisesti miellyttävämmäksi. Ruma naama niin hoikkuus ja laittautuminen ei vaan auta. Sitä en tiedä miksi edes haluan miellyttää, mutta kai se olisi joku sisäsyntyinen tarve saada edes neutraalia kohtelua vastakkaiselta sukupuolelta sen sijaan, että nykyisin miehet vain välttelevät tai käyttäytyvät tylysti. Kauniimpana tulisin varmasti kohdelluksi paremmin.
Tuota olen itsekin moneen kertaan tälläkin palstalla kysynyt. What's in it for me? Miten se minun elämänlaatuani mihinkään suuntaan muuttaa, jos joku random-mies katsoo perääni?
Ei ole kukaan vielä osannut vastata.