Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoiko joku Tahdon Terapiaa dokkarin?

Vierailija
13.12.2016 |

Tuli yleltä (areenassa nähtävillä). Mitä ajatuksia herätti?
Minulle tuli lähinnä sellainen mieleen, että siinä on kaksi aika rikkinäistä ihmistä. Molemmilla päihdetaustaa...
Eivät selkeästi olleet käsitelleet henkilökohtaisia ongelmiaan ennen naimisiinmenoa ja niistä tulikin sitten avio-ongelmia. Toivottavasti saivat asiat korjattua ja elävät nyt onnellisena yhdessä. Minusta ainakin on hienoa kun ihmiset yrittävät korjata avioliittonsa sen sijaan että heti vaikeuksien tultua antaisivat periksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Antoi ajatuksia omaan tilanteeseeni. Hatunnoston arvoista rohkeutta tältä parilta.

Vierailija
2/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietä etsimässä kirjoitti:

Katsoin. Antoi ajatuksia omaan tilanteeseeni. Hatunnoston arvoista rohkeutta tältä parilta.

Joo, olen samaa mieltä. Tosi henkilökohtaisia asioita tuolla puhuivat, itse en olisi uskaltanut dokumenttiin osallistua.

Laittoi kyllä miettimään siinä mielessä, että osaako itsekään aina ottaa toisia huomioon. Välillä sitä voi olla niin sokea omalle käytökselleen....

Minusta oli ihanaa, että päättivät jatkaa yhdessä. Minusta molemmat katsoivat toisiaan rakastavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutui vaihtamaan kanavaa välillä. Liian henkilökohtaista telkkariin. Mutta kai se on nykyaikaa, että kaikki yksityiset asiat käydään koko maailman kanssa läpi.

Ilmeettömät terapeutit olivat välillä vähän koomisia.

Vierailija
4/4 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä päihdeongelmia naisella oli? Meni ohi.

Vaikuttaa aika massipäälliköltä, kun muutti yksikseen Eiraan/Munkkisaareen merinäköalakämppään.