Kysymys Saara Aallon faneille: ymmärrättekö että kiihkossanne annatte mielenterveyspotilaan vaikutelman?
Miksi ihminen joka aidosti fanittaa Mattia saa kuulla olevansa kateellinen idiootti? Itse kommentoin hyvinkin maltillisesti kisaa ennen finaalia että toivon Mattin voittoa ja samaan hengen vetoon sanoin että olen iloinen että Saara on päässyt näin pitkälle ja pääsee toteuttamaan omaa unelmaansa mutta en väkisinkin häntä voi fanittaa, koska hän ei iske mihin millään tasolla. Sain kuulla olevani vain kateellinen.. WTF! !?? Onko se heti kateutta jos ei oikeasti joku laulaja iske niin lujaa kuin joku toinen. Samalla logiikallahan nyt kaikki Saara-fanit ovat kateellisia Mattille kun häntä haukkuvat voiton myötä.
Kommentit (9)
Voi luoja että tästä saaaaaaravouhkaamisesta ei pääse eroon.
Ap joka "aidosti fanittaa Mattia" ei ole kateellinen idiootti, vaan ihan tavallinen idiootti LOL
Päinvastoin nämä kateelliset Saaran mollaajat voisivat funtsia miten menee......
Tykkään Saarasta mutta en vouhota. Saara-viha kummastuttaa. Miten joku jaksaa vetää hernettä nenään jatkuvasti? Väärä lääkitys?
Mitä juteltais seuraavaksi Saarasta? Se kun ei tunnu yhtään kiinnostavan. :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä juteltais seuraavaksi Saarasta? Se kun ei tunnu yhtään kiinnostavan. :D
Just ajattelin, että pitäiskö tehdä Saara-ketju, näitä on liian vähän... ;)
Kyllä sä nyt olet väärässä. Mielenterveyspotilaita on juuri ne jotka Saaran kimppuun hyökkää.
Kritiikki ja solvaaminen on niin eri asia.
Olen niin onnellinen että Saara muutti Suomesta pois, hän saa positiiviset ihmiset muualta kuin Suomesta.
Matt on suloinen ja hyvä ääni mutta onhan se helkkarin paljon huonompi kuin Saara.
Mulle aivan sama kenestä kukin tykkää.
Fanittaminen on sosiaalisesti hyväksyttyä ja yksi viihteen laji. Vihaviestien jatkuva suoltaminen nettiin taas on merkki jonkinasteisesta mielenterveysongelmasta. Miksi Saara Aalto valtaa sinun ajatuksesi, vaikket edes pidä hänestä?
Kateuskortin esiin vetäminen on niin noloa!