Saaran Aallon ura X Factorin jälkeen OFFICIAL
Seurataan täällä nyt Saaran kansainvälisen uran kehittymistä :)
Kommentit (728)
Vierailija kirjoitti:
Toinen mielenterveysongelmainen Saara Aalto fani ilmoittautuu. :) En kerro ikääni koska se on salaisuus mutta 30-50 välillä. :) Lapsia on kaksi. Saara Aaltoa olen fanittanut jo euroviisuista alkaen. Merin ja Saaran olen tavannut kaksi kertaa keikan jälkeen. Ihania molemmat. Avoimia, sydämet syrjällään, rakastavat ja iloitsevat. Minulla on diagnosoitu vaikea masennus ja lieviä skitsofrenisia oireita. Myös maanisuutta esiintyy riippuen lääkityksestä. kaikki kuitenkin hallinnassa lääkityksellä. Odotan innokkaasti Saaran levyn tuloa. Saara on itse asiassa auttanut minua jaksamaan. Puolustan häntä jos näen jotakin ilkeää Saaraa kohtaan. Enkä pukeudu keijuksi, siihen olen liian vanha :) Ja kyllä on tosi että aika moni ainakin minun tuntemista ainakin faneista Saaran faneista on miekkaritapauksia. :)
Osaatko selittää mistä johtuu se että todella moni saa varsinkin Meristä tosi ikävän vaikutelman? Siis että mikä siinä on, että tämä fanien kokema kuva hänestä ei välity muille. Minä esimerkiksi en kertakaikkiaan ole oppinut pitämään hänestä, vaan hän suorastaan häiritsee minua.
Toivottavasti nyt tajuaa jatkaa estraadilaulajana eikä popparina. Silloin tulisi ainakin miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen mielenterveysongelmainen Saara Aalto fani ilmoittautuu. :) En kerro ikääni koska se on salaisuus mutta 30-50 välillä. :) Lapsia on kaksi. Saara Aaltoa olen fanittanut jo euroviisuista alkaen. Merin ja Saaran olen tavannut kaksi kertaa keikan jälkeen. Ihania molemmat. Avoimia, sydämet syrjällään, rakastavat ja iloitsevat. Minulla on diagnosoitu vaikea masennus ja lieviä skitsofrenisia oireita. Myös maanisuutta esiintyy riippuen lääkityksestä. kaikki kuitenkin hallinnassa lääkityksellä. Odotan innokkaasti Saaran levyn tuloa. Saara on itse asiassa auttanut minua jaksamaan. Puolustan häntä jos näen jotakin ilkeää Saaraa kohtaan. Enkä pukeudu keijuksi, siihen olen liian vanha :) Ja kyllä on tosi että aika moni ainakin minun tuntemista ainakin faneista Saaran faneista on miekkaritapauksia. :)
Osaatko selittää mistä johtuu se että todella moni saa varsinkin Meristä tosi ikävän vaikutelman? Siis että mikä siinä on, että tämä fanien kokema kuva hänestä ei välity muille. Minä esimerkiksi en kertakaikkiaan ole oppinut pitämään hänestä, vaan hän suorastaan häiritsee minua.
Samaa haluaisin minä tietää. Erityisesti kiinnostaa, anteeksi vaan, että miten on mahdollista että muutamassa kuukaudessa molemmat lihoi ainakin 10-15 kiloa vaikka Suomen kansan käsitys on että rakastavaiset asuivat suurimmaksi osaksi erillään? Mitä ihmettä he ovat syöneet? Saarahan kertoi että hänellä oli joku erikoiskokki talossa joka teki kasvisruokia? Joiko hän pullollisen oliiviöljyä päivittäin vai mitä tapahtui? Muutos on niin raju, että muitakin ajatuksia tulee mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Varo etteivät sairautesi aktivoidu kun Aallon ura floppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näet hänessä omia piirteitäsi, joita et pysty hyväksymään? Peruspsykologiaa..projisointia.
Eli puoli Suomea mentaalitapauksia jotka projisoi viattomaan Meri-rukkaan omia ongelmiaan? Vain sitten ne fanittavat todistetusti mielenterveysongelmaiset ei sitten kärsi tästä? Eikö tämä ole ristiriitaista?
Käyttäjä3848 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä voi tehdä ihmiselle, joka terrorisoi mielipiteillään joitain keskusteluja? Eikö noista oikeasti pääse millään eroon? Toi yks tyyppi on niin tunnistettava kirjoituksiltaan, ettei voi olla huomaamatta sen juttuja ja niitä on ja paljon! Ihme mielipide terroristi- joka poistattaa epämieluisat viestit ja suoltaa satoja haukkumisviestejä!!
Tänne ei voi yhtään aloitusta tehdä liittyen Saaraan, ettei tuo tyyppi tule sinne suoltamaan noita iänikuisia, samoja kaavoja noudattavia juttujaan. Hän pilaa ihan kaikki ketjut ja se kai on hänen tarkoituksensakin. Hiljentää Saarasta pitävät. En minä ainakaan enää juurikaan viitsi kommentoida mitään, kun tuo tyyppi jyrää päälle. Olen kuullut olevani nyt ainakin: Meri, itse Saara, mt- ongelmainen, ja yleensä ylipäätään ihan pimeä fanaattinen fani..Mitä vain tänne kirjoittaa(jos se on positiivista) niin tulee vastahyökkäys, jossa haukutaan Saara, haukutaan kirjoittaja ja kumotaan se mitä on tullut sanomaan. Mikä tuollaiseen tehoaa? Jos ja kun hänelle ei vastaa, niin vastailee silti itselleen..jos yrittää keskustella, niin tukkii palstan niillä haukkumisviesteillään..
Ja sitten väittää, että eri henkilöt, jotka ovat kirjoittaneet Saaraa puolustavia viestejä, olisivat yksi ja sama henkilö ja muuta harhaista. Kuvittelee tai haluaa kuvitella sekä hekumoi ajatuksella, että Saaraa vihaavia henkilöitä olisi suuri joukko johon hän itse kuuluu ja Saarasta pitäviä ja puolustavia vain yksi tai muutama mt-ongelmainen.
Tyypillistä tälle henkilölle on myös se, että projisoi oman palstakäyttäytymisensä ja ajatusmaailmansa muihin:
Vastailee itselleen -> muut vastailevat itselleen
Kärsii mt-ongelmista -> muut kärsivät mt-ongelmista
Elämässä ei ole muuta sisältöä kuin Saara Aallon haukkuminen -> muut istuvat päivät pitkät puolustamassa Saaraa
Ilmiantaa poikkipuoliset kommentit jotka eroavat hänen mielipiteestään -> muut ilmiantavat hänen haukkumakommenttejaan- ja ketjujaanJa tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin. Heijastaa siis oman käyttäytymisensä muihin, koska luulee että muut ovat yhtä sekaisin kuin hän itse.
Ja luo juurikin vaikutelmaa että keskustelu olisi pelkkä Saaran haukkumisketju ilmiantamalla aiheettomasti asiallisia kommentteja ja peukuttamalla usealla eri laitteella/tilillä.
Miettikääpä, jos tosielämän kanssakäyminen olisi samanlaista kuin av:llä. Elämä olisi toden totta yhtä helvettiä, mutta siellä onneksi ei persoonallisuushäiriöiset pysty esiintymään useana eri henkilönä samaan aikaan ja yhtä helposti. Ja tällaiset ihmiset kivitettäisiin aika nopeasti terveiden ihmisten toimesta.
Minusta teidän Aalto fanien kannattais jättää nämä tälläiset ketjut väliin. Jos Saarassa tulevaisuudessa on ainesta menestyä niin hän sitten aikanaan menestyy kaikista kirjoituksista huolimatta. Eikä hän tarvitse siihen teidän puolustelujanne. Luulen että osa tästä Aalto arvostelusta johtuu hänen faneistaan jotka saavat tämän ilmiön näyttämään hiukan ...noh...vastenmieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nyt tajuaa jatkaa estraadilaulajana eikä popparina. Silloin tulisi ainakin miljoonia.
Kysyn nyt vielä uudelleen, että mikä se poppari oikein loppujen lopuksi on ja millaista musiikkia pop on? Ihan piruuttani vaan haluan jonkun kuulla määrittelevän em. käsitteet. Koettakaa sanoa älykkäästi.
Mimä olen varmaan henkisesti jo niin vanha etten yleisellä tasolla pysty oikein ymmärtämään sellaista johonkin yhteen laulajaan keskittyvää palvontaa :) Niin siksi en ymmärrä tätä arvostelusta hiiltymistäkään, mitä väliä sillä on kellekään jos joku ei tykkää tämän laulajan tyylistä ja äänestä tai edes ulkonäöstä?
Saara Aalto fanin vieraantuminen arkielämästä on aika hyvin kiteytetty tällä kommentilla:
Mitä ihmettä voi tehdä ihmiselle, joka terrorisoi mielipiteillään joitain keskusteluja?
:D Mielipiteen ilmaiseminen on nyt Saara Aalto fanin mielestä terrorismia. :D Onkohan Saara Aaltoa myös kouluaikoina "terrorisoitu mielipiteillä"? :D
Onko se areenan keikka jo myyty loppuun? Jos, niin tuleeko uusi keikka.
Faneille omat ketjut ja heittereille omat ketjut. Fanit vaan viihtyy niissä heittereiden negaketjuissa parhaiten. Miksi?
Kai Saara on nähnyt peilistä miltä se vyötärön seutu esim näyttää ja silti valinnut tyytyväisenä laittaa ne esiintymisvaatteet päälle ja on tyytyväinen varmaan omaan mielipiteeseensä vaikka muut ei tykkäisi. Ei hän kumminkaan hän silloin voi muita ihmisiä syyttää siitä jos se vyötärö herättää heissä epämiellyttäviä tuntemuksia. Kyllä kaikkia maailmantähtiä nyt kritisoidaan paljon kovemmallakin kädellä ja se vaan kuuluu ammattiin.
Tämähän on kuin joku joukkoharha: fanien mielestä faneja on useita, itse asiassa kaikki kunnolliset ja rehdit suomalaiset, koko kansa, joka on nyt yhdistynyt ja sitten on yksi mielipuoli-Jankkaaja, joka pimeästä verkosta hämärähommina spämmää ilkeyksiään ja ties mitä :D
Tässä ketjussa olisi psykiatrian opiskelijoille ainesta!
Fanit varmaan projisoi omia epävarmuuksiaan Saaraan ja kokevat sen hyökkäyksenä itseään kohtaan jos Saaraa vähänkin kritisoi. Esim jos fanilla on samantapainen vyötärönseutu kuin Saaralla niin se sitten triggeröi kun siitä puhutaan. Kumminkin pitäisi ymmärtää, että Saara on nyt maailmatähti ja esiintyjä, joten häneen kohdistuu nyt paljon enemmän arvostelua kuin johonkin tavikseen jonka vyötärö nyt on ihan se ja sama.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä voi tehdä ihmiselle, joka terrorisoi mielipiteillään joitain keskusteluja? Eikö noista oikeasti pääse millään eroon? Toi yks tyyppi on niin tunnistettava kirjoituksiltaan, ettei voi olla huomaamatta sen juttuja ja niitä on ja paljon! Ihme mielipide terroristi- joka poistattaa epämieluisat viestit ja suoltaa satoja haukkumisviestejä!!
Tänne ei voi yhtään aloitusta tehdä liittyen Saaraan, ettei tuo tyyppi tule sinne suoltamaan noita iänikuisia, samoja kaavoja noudattavia juttujaan. Hän pilaa ihan kaikki ketjut ja se kai on hänen tarkoituksensakin. Hiljentää Saarasta pitävät. En minä ainakaan enää juurikaan viitsi kommentoida mitään, kun tuo tyyppi jyrää päälle. Olen kuullut olevani nyt ainakin: Meri, itse Saara, mt- ongelmainen, ja yleensä ylipäätään ihan pimeä fanaattinen fani..Mitä vain tänne kirjoittaa(jos se on positiivista) niin tulee vastahyökkäys, jossa haukutaan Saara, haukutaan kirjoittaja ja kumotaan se mitä on tullut sanomaan. Mikä tuollaiseen tehoaa? Jos ja kun hänelle ei vastaa, niin vastailee silti itselleen..jos yrittää keskustella, niin tukkii palstan niillä haukkumisviesteillään..
Kuvailit juuri ihan normaalin ja arkipäiväisen keskustelun aihe vapaalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näet hänessä omia piirteitäsi, joita et pysty hyväksymään? Peruspsykologiaa..projisointia.
Jos en pidä esim. Sipilästä, Arja Korisevasta, Sannista tai Pelle Hermannista, niin se johtuu siitä, että näen heissä piirteitä joita en pysty hyväksymään? Hyvä luoja toivottavasti en näe.
ps. en ole tuo jolle vastasit, meitä on siis ainakin kaksi!
Vierailija kirjoitti:
antakaajoolla kirjoitti:
Minusta teidän Aalto fanien kannattais jättää nämä tälläiset ketjut väliin. Jos Saarassa tulevaisuudessa on ainesta menestyä niin hän sitten aikanaan menestyy kaikista kirjoituksista huolimatta. Eikä hän tarvitse siihen teidän puolustelujanne. Luulen että osa tästä Aalto arvostelusta johtuu hänen faneistaan jotka saavat tämän ilmiön näyttämään hiukan ...noh...vastenmieliseltä.
Naurahdin tälle kommentille. Tämäkö on siis periaatteesi, että dissaajille kuuluu antaa rauha dissata ja kannustajien sekä positiivisesti kommentoijien kuului lähteä pois tieltä? Älytön ajatus, tämä ketjuhan on tehty nimenomaan Saaran uran seuraamiseen, hyvässä hengessä tehty ketju, ei mikään dissausketju joita suurin osa Saaraan liittyvistä keskusteluista ovat. Arvostella saa asiallisesti ja kritisoida, mutta se että koko ketju täyttyy pelkällä solvaamisella täysin epäolennaisista asioista kuten artistin painosta, niin se ei ole oikein. Tämän ketjun tarkoitus ei todellakaan ole dissata Saaraa vaan seurata uran kehittymistä eikä keksiä joka asiasta jotain negatiivista sanottavaa ja solvaamista.
Tämä ei ole sun facen kirppisryhmä, vaan keskusteluketju. Et voi määritellä sääntöjä avaamallesi keskustelulle. Tai voithan sinä yrittää.
Ei helvetti... :( Simon Cowell jos näkee nuo tai Sonyn edustajat niin se oli siinä. Ei tule levyä Saaralta. Toihan on aivan hirveää katsottavaa... :(