Haen kehuja kuvillani netissä
Mulla on ongelma. Mulla on eri kuvapalveluissa herutuskuvia ja jopa alastonkuvia alastomassa suomessa, haen niillä hyväksyntää. Haluan olla haluttu, avopuolisoni ei tiedä näistä. Jos saisin siltä seksiä tai olisin sinkku (sinkkuna olen saanut aina enemmän seksiä) niin en usko että tekisin tätä. Meillä ei ole ollut minkäänlaista seksiä 15 kuukauteen. Viimeeksi hyvää seksiä ennen kuin tulin raskaaksi n.3 vuotta sitten. Saan paljon kehuja ja treffikutsuja. Monet miehet ihmettelee miksi en saa kotona seksiä. Olen ollut aina yksinäinen ja masentunut.
Kommentit (6)
Nainen tykkää huomiosta ja olla halun kohteena. Nainen on vaan semmonen ja sinä olet siitä todiste.
Ykköseltä tulee näemmä ohjelma ihmisistä joita ei paneta enää. Katso vaikka se aluksi.
Jukka ja Kristiina avioituivat kuusi vuotta sitten. Pian sen jälkeen pariskunta huomasi seksielämänsä hiipuvan. Nyt he yrittävät pelastaa liittonsa seksuaaliterapian avulla. O: Peter Wallenius
Mä rakastan sitä, että joku ihailee ja himoitsee mua, kukapa ei. Suhteiden puutteessa olen harrastanut sitä noilla foorumeilla, mutta kyllä se on ihan parasta kun tietää jonkun aidosti kiinnostuneen miehen niitä kuvia katselevan.
Vierailija kirjoitti:
Ero tuloillaan siellä. Asiasta ei voi puhua kumppanin kanssa?
Se sanoo haluttomuuden johtuvan lääkkeistä, mutta löysinpä taas tänään sen mällijälkiä ja kun katsomme tv tä niin se välillä selvästi piilottelee erektiotaan. Kun otan asian esille, se suuttuu mulle ja alkaa erittäin uhkaavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sitä, että joku ihailee ja himoitsee mua, kukapa ei. Suhteiden puutteessa olen harrastanut sitä noilla foorumeilla, mutta kyllä se on ihan parasta kun tietää jonkun aidosti kiinnostuneen miehen niitä kuvia katselevan.
Niin. Tää mun toiminta on myös jonkilaista kostoa miehelleni. Mua ahdistaa niin paljon se että se kiihottuu muista naisista mutta ei minusta. Se on musta aika outoa, kun itse haluaisin miestäni paljon enemän kuin ketään muita miehiä ja jotkut miehet sanoo, että tekisivät mitä tahansa päästäkseen koskettamaan mua.
Jos tähän nyt joku tulee sanomaan, että "sulla on löysä" niin ei kyllä ole. Ap
Ero tuloillaan siellä. Asiasta ei voi puhua kumppanin kanssa?