Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ahmiminen jouluisin kuvottaa!!

Vierailija
12.12.2016 |

Koko joulukuun hän mässää. Tänään osti jo toisen kinkun joulukuussa ja mässää sitä leivän päällä 5cm kerroksia. Haisee kinkulle ja kotikaljalle. Saattaa syödä yksin koko briejuuston tai aurajuuston ja purkin pipareita -illassa! Tekee sellaisia joulutorttuja joihin tulee 2rkl hilloa ja kilo tomusokeria päälle. Saattaa vetää niitä 6kpl kahvin kanssa. Ostaa joka ikinen päivä glögiä. Eniten ällöttää toi kinkku! Ei edes ole kuun puoliväli.

Onko muilla porsaita? Se kinkku haisee vaikka pesis hampaat!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että se on läski sika.

Vierailija
2/7 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa syödä 4kpl ruisleipiä kinkulla ja sinapilla ja ihmettelee miksen halua seksiä! Se haju.... Kun ehdotan jotain terveellistä, niin sanoo että tammikuussa ehtii.

Juo myös punkkua melkein joka päivä ja joka kauppareissulla tuo jonkun konvehtirasian. Rasia tyhjenee alle 2vrk aikana.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla köyhästä kodista, ja nyt ahmii senkin puutteen edestä.

Vierailija
4/7 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole läski, mutta lihoo joulukuussa yli 5kg, mahasta ja naamasta. Mua oksettaa!! Vanhemmillanikin syö kuin possu. Pakko viedä sinne aina kinkku viemisiksi, kun 2x on syönyt niiden kinkun pois.

Ap

Vierailija
5/7 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus yrittäjäperheen viimeinen vesa. Itsehän en sian kanssa lisäänny -ainakaan joulukuussa!

Ap

Vierailija
6/7 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kun sun mies, paitsi kinkun tilalla graavi 😛

Vierailija
7/7 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi suhdetta...