Tämän päivän syömiset, onko ok?
Aamulla join kupin vihreää teetä kahdella sokeripalalla ja söin 2 mandariinia. Kotona päivällä söin taas yhden mandariinin ja 4 kuivattua luumua, pullan ja kahvia. Illemmalla söin 2 lautasellista hernekeittoa ja voisarven vihreän teen kanssa. Laihdutan, ja tämä määrä on mielestäni aika hurja. Lihonkohan nyt kaikki kilot takaisin?
Kommentit (11)
No joo, pullat ja voisarvet voisin jättää pois mutta onko tossa nyt koko viikon ruokien kalorit? Oon 12 en osaa laskee mitään kaloreita
Netistä löytää kalorilaskureita joista saa idean siitä paljonko söit.
Periaatteessa pitäisi syödä niin, ettei ole nälkä tai ähky mutta siihen täytyy joskus opetella jos on tavannut syödä huolimattomasti.
Vierailija kirjoitti:
No joo, pullat ja voisarvet voisin jättää pois mutta onko tossa nyt koko viikon ruokien kalorit? Oon 12 en osaa laskee mitään kaloreita
Ei oo koko viikon kalorit. Huomenna tsemppaat ja jätät pullat pois. Ei kannata ottaa turhaa stressiä. :) Netistä myös löytyy paljon kalorilaskureita apuun. Miksi laihdutat jo noin nuorena? Paljonko on ylipainoa?
Sokeripalat pois teestä, totut kyllä. Myös nuo turvottavat vehnämössöt pois. Ei mitään järkeä tankata itseään niin ravintoköyhällä ravinnolla. Lisää kasviksia paljon ja kokeile vaikkapa siemenleipiä, täyttävää smoothieta sinne sekaan esim. Banaania, mustikoita, mansikoita, pinaattia, mantelimaitoa, pellavarouhetta. Yms.
Mulla on ylipainoo about 40 kiloo. Painan 89 ja oon 170cm pitkä, tavote ois alle 50kg. Oon yrittäny pro anaa mut en vaan jaksa laihuttaa ku ei oo motia :( Viimeks joskus 9v onnistuin laihuttaa aika hyvon mut lihooin takas :"(
Etkö voisi kysyä äidiltäsi ruokavaliohjeita. Tuo esimerkkisi oli ihan järjetön. Rasvaisia leivonnaisia ja mandariineja. Hernesoppa ok. Kasvat vielä ja tarvitset kunnon ravintoa.
Oon kyllä muina päivinä ottanu hedelmän ja pari litraa vettä ja vähän lämmintä ruokaa
Käyn tunnin lenkillä myös joka päivä
Pelkkää hiilaria!
Sokeria, pullaa, croissant (=600kcal yksistään!) Riippyu pullasta mutta noista tullee jo 1000 kcal! Hedelmistäkin tulee hiilareita ja sokeria mutta ei niin paha.
Mä lihoisin hurjaa vauhtia tuolla "dieetillä"
Vaihda ne pullat ja voisarvet johonkin terveellisempään. Luulisi uusavuttomimmankin löytävän ohjeita ja kaloritaulukot netistä.