Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanko tosissaan nuo jotkut uskoo lasten edellisiin elämiin?

Vierailija
12.12.2016 |

Uskooko ne kummituksiin ja joulupukkiin myös?

Mulla ei vaan millään mene päähän, että miten tällaisen ilmaisen koulutuksen maassa on porukkaa, jotka uskoo tollasiin juttuihin. Tuntuu ihan järjettömältä, jopa pelottavalta, kun aattelee että tommoset huruihmiset äänestääkin!

Ihanko tosissaan nuo jotkut uskoo lasten edellisiin elämiin?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu aika pelottavalta, että joku nukyajan ihminen on jumahtanut siihen käsitykseen, että tiede on jo selittänyt kaiken mahdollisen. Jos tällaista lammas meininkiä olisi ollut muinoin, olisi kehitys tyssännyt aikoja sitten. Mutta tosiaan, nykyteknologian aikana tuntuukin, että ihmiset ovat lopettaneet ajattelun tyystin ja elävät kuin robotit. Laskusuuntaan on kehitys lähtenyt.

Tuota olen yrittänyt selittää.

Naurattaa kaikki "minä uskon vain faktaan" ihmiset.

En minäkään voi varmaksi mennä sanomaan millainen tämä maailmankaikkeus ja todellisuus on, kuinka monia eri ulottuvuuksia on jne. Mutta USKOn todellakin että on paljon sellaista mihin ihmisen rajallinen ja pieni kapasiteetti ei riitä ymmärtämään.

Pidän sitä väistämättömänä, että ihminen ei pysty kaikkea käsittämään.

Ajattelen että sellainen ihminen on harhainen ja hullu, joka luulee ja uskoo että ihminen olisi maailmankaikkeuden älykkäin ja jollain lailla kompetentti mitään tietämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä