Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vatsa sekaisin, mitä syömistä/juomista ostaisin kaupasta?

Vierailija
12.12.2016 |

Vatsapöpö ja flunssa samaanaikaa, kauppaan pitää jaksaa lähteä.. apteekista ajattelin hakea maitohappobakteereja. Mietin mitä syömistä/juomista ostaisin? Vatsa on siis kuralla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkakeittoa (sokeroitua), paahtoleipää, riisiä.

Vierailija
2/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustikkakeittoa, mineraalivettä, sipsejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikkakeittoa ja banaania.

Vierailija
4/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Tartutathan sen mulle? Olen kassa nro 3.

Vierailija
5/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Mikähän ihan kunnon ruoka ois parasta tässä olossa?

-ap

Vierailija
6/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Tartutathan sen mulle? Olen kassa nro 3.

En mä voi syömättäkään olla.

Vierailija
7/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustikkakeittoa, jos ei omasta pakastimesta löydy aineksia

tuoretta inkivääriä, sitruuna ja hunajaa (juomaa flunssaan)

banaania

+ ihan mitä vaan saat alas, mikä maistuu. Välttelisin sekä maito- että viljatuotteita. Keitetty riisi kivan neutraali ja sen päälle voi kaataa oliiviöljyä, josta saa energiaa.

Vierailija
8/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävää... :( Paranemisia!

Minäkin suosittelen mehukeittoa. Joidenkin maha tykkää kaurapuurosta. Sitä suosittelen, jos sinulle sopii viljat. Muutenkin ostaisin varmaan jotain helposti syötävää ruokaa, tyyliin valmiin pinaattikeiton tms. Yleensä sairaana ei ole ruokahalua, ja keitot on helppo saada silti alas.

Ja hiilitabletit auttavat löysään vatsaan.

Vierailija
9/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vatsapöpö ja flunssa samaanaikaa, kauppaan pitää jaksaa lähteä.. apteekista ajattelin hakea maitohappobakteereja. Mietin mitä syömistä/juomista ostaisin? Vatsa on siis kuralla.

Suosittelen minäkin mustikkakeittoa ja maustamatonta A-jogurttia (siinä on niitä maitohappobakteereita) tai jotain piimää. Et sä apteekkia tarvitse, saat samalla rahalla monta litraa jogurttia. Sitten kun maha alkaa sietää, niin jogurttiin voi lisätä vaikka kaurahiutaleita ja marjoja tuorepuuroksi. Kaurallakin on mahaa rauhoittava vaikutus.

Ook varma ettei sulla ole sikainfluenssa? Mulla alkoi se mahan sekaisin menolla ja kuume nousi sitten seuraavana päivänä. En menisi tartuttamaan sitä.

Vierailija
10/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mausteinen kanakeitto on hyvää silloin, kun on sairaana.

Vierailija
11/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ikävää... :( Paranemisia!

Minäkin suosittelen mehukeittoa. Joidenkin maha tykkää kaurapuurosta. Sitä suosittelen, jos sinulle sopii viljat. Muutenkin ostaisin varmaan jotain helposti syötävää ruokaa, tyyliin valmiin pinaattikeiton tms. Yleensä sairaana ei ole ruokahalua, ja keitot on helppo saada silti alas.

Ja hiilitabletit auttavat löysään vatsaan.

Joo ruokahalua ei liiemmin oo, väsyttää ja etoo vaan.. just syön tässä kaurapuuroa, että saa edes jotain energiaa.

Täytyykin vilkaista lähikaupan keittovalikoima, ja ehdottomasti ostaa mustikkakeittoa.

-ap

Vierailija
12/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen minäkin mustikkakeittoa ja maustamatonta A-jogurttia (siinä on niitä maitohappobakteereita) tai jotain piimää. Et sä apteekkia tarvitse, saat samalla rahalla monta litraa jogurttia. Sitten kun maha alkaa sietää, niin jogurttiin voi lisätä vaikka kaurahiutaleita ja marjoja tuorepuuroksi. Kaurallakin on mahaa rauhoittava vaikutus.

Ook varma ettei sulla ole sikainfluenssa? Mulla alkoi se mahan sekaisin menolla ja kuume nousi sitten seuraavana päivänä. En menisi tartuttamaan sitä.

Okei, eli täytyy tutkia jugurttivalikoima. Kai niitä maitohappobakteereisia laktoosittominakin löytyy.

En usko sikainfluenssaan, kuume ei oo noussu ja vatsa ollut sekaisin viime viikon torstaista. Nyt on tosi kurja olo.

-ap

Vierailija
13/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae grilliltä kebab ranskalaiset kaikilla mausteilla.

Vierailija
14/14 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuro tai kasvimaitoon tehty riisipuuro.