Jos Saara olisi laulanut finaalissa "Winner takes all"-biisin, hän olisi voittanut. "Oh so quiet" oli sekametelisoppa
Joka ei vedonnut yleisöön. Abba olisi siivittänyt hänet voittoon.
Mahtaakohan nyt harmitella biisivalintaansa...
Kommentit (8)
Juuri näin. Juttujen mukaan itse halusi Björkin. Miksi? Eikö se ymmärrä että jos haluaa voittaa niin h-hetkellä on laulettava sitä mistä yleisö pitää eniten eikä jotain kummajaislauluja joita itse pitää hyvinä.
Saara ei menestynyt Suomessa koska ei suostunut laulamaan suomeksi. Saara ei menesty briteissä koska ei suostu laulamaan brittien tykkäämiä lauluja edes laulukisan finaalissa.
Missähän Saara oikein tulee menestymään?
Olisi voittanut jos olisi laulanut kappaleen joka vetoaa teineihin.
Ketkä äänestivät? Nuoret teinitytöt. Ketä teinitytöt äänestävät? Söpöä poikaa.
Jos Robin olisi ollut kisassa niin voitto olisi tullut samantien.
Björk on muutenkin ihan uskomatonta ripulia. Tekotaiteellista mukasivistynyttä paskaa. Ultra Bra -jakkupukuääliöiden lempparimusaa.
Ette kai te urpot kuvittele, että hän itse valitsisi esittämänsä biisit? Tuotanto ne valitsee!
Ehkä oli saanut Adamilta neuvon, että ei kannata voittaa 😅 Adamhan oli myös toinen.
Minusta taas oli oikea valinta vetää joku saaramainen biisi ja show finaalissa. Hän haluaa olla teatreelinen esiintyjä ja It's Oh So Quiet näytti sen puolen hänestä. Myös Enough Is Enough olisi ollut hyvä valinta. Finaalissa on paljon uusia katsojia ja tietenkin Saaran on silloin tärkeää näyttää kaikki eri asiat mitä osaa, eikä pelkästään mielistellä.
Olen samaa mieltä, että valitsi väärän biisin, mutta ei ne olisi antanut Saaran voittaa. Voittajan piti olla britti.