Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO SAARA AALLON X-FACTOR-VOITTO OIKEASTI MUKA JOKU MAAILMAN ISOIN JUTTU?

Vierailija
11.12.2016 |

SELLAISEN KUVAN SAARA-FANIT ON ANTANEET :) NAURAN.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYSS, älä ole ilonpilaaja. todellisuus ei saa iskeä.

Vierailija
2/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aina hienoa, kun suomalainen pärjää. Mitäpä sitä dissaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE!!!!!

Mutta ihan kivaa ajanvietettä. Kyllä kaivaa kun toisilla on kivaa, voi toista.

Vierailija
4/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä. Samanlainen tusinalaulaja kuin muutkin, tuskin muistetaan enää viiden vuoden päästä. Säveltääkö edes itse omia kappaleitaan?

Onhan Suomessa ollut paljon lahjakkaampiakin taidemusiikin megatähtiä, mutta jostain syystä heidän menestystään ei hehkuteta.

Vierailija
5/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mutta aika kiva juttu jos brexit maassa suomalainen voisi pärjätä ja voittaa!

Vierailija
6/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä maailmanrauha olisi maailman isoin juttu. Mutta onhan se tosi hienoa ja iso juttu Suomessa, kun suomalainen artisti menestyy ulkomaisessa laulukisassa. Hyvinhän Saara laulaa, sitä ei voi kukaan vakavissaan kieltää. En minä silti levyä osta. Olen kuitenkin tosi iloinen hänen puolestaan.

Vierailija
7/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon katkera aloittaja taas. Mitä itse uskallat tehdä elämässäsi? Tyyliin hurjinta, että olet käynyt lintsillä. Joten, lähde vaikka käveleylle, kun noin vituttaa jonkun menestyminen!

Vierailija
8/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voittiko se?

Vierailija
9/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ole sinä se fiksu, äläkä sekaannu moiseen naurettavaan asiaan. Piti oikein aloitus tehdä, eli niin naurattaa? :D Naurettava olet itse! Saaralle on varmaankin maailman isoin juttu. Ja en ole mikään fani, vaan kannustan ihan kaikkia, jotka haluavat yrittää antamatta periksi, alalla kuin alalla.

Pressaakin varmaan naurattaa ja on naurettava, kun kannustuksensa Saaralle lähetti ?? iloitse sinäkin mukavien asioiden puolesta, saat hyvän mielen kuluttavan ivallisuuden sijaan. :)

Vierailija
10/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaivaa kun toisilla on kivaa, voi toista.

Voisikohan sillä olla jotain tekemistä sen kanssa että tämä parinkymmenen hengen marginaali laulukilpailu on saanut ihan mieletöntä hehkutusta mediassa jo kuukausia.

Voidaan verrata siihen  että palstan jalkapallovihaajat huomaisivat että koska  Suomen jalkapallomaajoukkueella menisi yhtäkkiä hyvin niin kuukaudesta toiseen lehdissä olisi ykkösuutisena koko ajan vain se miten mielettömän uskomatonta on että Suomi pelaa hyvin ja on lähellä futiksen MM-kisapaikkaa.

Se olisi kyllä oikeastikin paljon isompi juttu kuin Saaran voitto.....mutta futisvihaajat voivat siis verrata hehkutusta tuohon kuitenkin.

Vierailija
11/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. EI TARTTE HUUTAA!!!

Vierailija
12/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä. Samanlainen tusinalaulaja kuin muutkin, tuskin muistetaan enää viiden vuoden päästä. Säveltääkö edes itse omia kappaleitaan?

Onhan Suomessa ollut paljon lahjakkaampiakin taidemusiikin megatähtiä, mutta jostain syystä heidän menestystään ei hehkuteta.

Säveltää, siksi se ei suomessa ole isommin menestynytkään. 

Vierailija
13/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeämpiäkin juttuja mutta tämä on viihdettä.

Esim tilanne Syyrian Aleppossa onnpaljon tärkeämpi juttu ja maailman nälänhätä sekä Suomessa työttömyys ja Sipilä-sotkut.

Omassa elämässäni mm pojan työttömyys on tärkeämpi asia kuin XFactor. Jatkanko vielä?

Vierailija
14/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voittiko se?

Ei, mutta dissaan VARMUUDEN VUOKSI. AP

Vierailija
15/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki niin iso juttu tämä on ap:n ja muide mielestä, että pitää ihan ketju tehä tätä varten :D Oikeasti jos ihmisiä ei kiinnosta tuo, niin ei sitä jaksa alottaa keskusteluakaan saatika jaksa tulla haukkumaan tänne.

Vierailija
16/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ei edes viihteellisesti. Toivottavasti koko ens viikkoa ei käydä hetki hetkeltä läpi Saaran taivalta x factorissa, jne. Vaan se uutisointi rajoittuisi alkuviikkoon, jonka jälkeen elämä jatkuu ilman Saaran Juuri nyt-uutisia. 

Vierailija
17/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle näyttää olevan!

Vierailija
18/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos Kiina hyökkäisi Yhdysvaltoihin, se olisi maailman isoin juttu.

Mutta positiivista ja kivaa hömpää tähän surkeuden keskelle, kun joka tuutista tulee vaan negatiivista uutisointia.

ja hieno mahdollisuus hänelle. Onhan se hänelle varmaan just tällä hetkellä "maailman isoin juttu", voitti tai ei.

Vierailija
19/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaivaa kun toisilla on kivaa, voi toista.

Voisikohan sillä olla jotain tekemistä sen kanssa että tämä parinkymmenen hengen marginaali laulukilpailu on saanut ihan mieletöntä hehkutusta mediassa jo kuukausia.

Voidaan verrata siihen  että palstan jalkapallovihaajat huomaisivat että koska  Suomen jalkapallomaajoukkueella menisi yhtäkkiä hyvin niin kuukaudesta toiseen lehdissä olisi ykkösuutisena koko ajan vain se miten mielettömän uskomatonta on että Suomi pelaa hyvin ja on lähellä futiksen MM-kisapaikkaa.

Se olisi kyllä oikeastikin paljon isompi juttu kuin Saaran voitto.....mutta futisvihaajat voivat siis verrata hehkutusta tuohon kuitenkin.

No jos Huuhkajat tuohon yltävät, niin mun puolesta hehkutettakoot vaikka vuosi jokapäiväisesti. Ihan ok. Samoin multa ei ole mitenkään pois jokavuotinen lätkäjoukkueen hehkutus, ei Saaran hehkustus eikä edes se, että aina Suomi on Euroviisujen ja Miss Universum -kisojen voittajasuosikki ja sit floppaakin ihan täysin. Ei haittaa.

Mulla on ihan valta itse päättää se, mitä juttuja luen ja mitä medioita seuraan. Voin jättää lukematta ne jutut mitkä ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän