Miten lapset saa pysymään koko yön OMASSA sängyssä?
Tulevat siis joka yö jo iltayöstä meidän sänkyyn. Illalla kyllä nukahtavat hienosti aivan itse omiin sänkyihinsä. Neuvoja??
Kommentit (7)
siinä kai se ongelma onkin, että herään vasta kun lapset ovat jo vallanneet sänkymme, en siis kuule kun he hiipivät meidän huoneeseen. Ap
Vierailija:
siinä kai se ongelma onkin, että herään vasta kun lapset ovat jo vallanneet sänkymme, en siis kuule kun he hiipivät meidän huoneeseen. Ap
Meillä minä olen joutunut kaksi lasta " kouluttamaan" , kun mies vain siirtyy sohvalle nukkumaan, kun lapset on tullut sänkyyn.
Nyt on 1 v 5 kk, joka tulee joka yö viereen mutta vielä en " ole saanut tarpeekseni" siitä, että aloittaisin " koulutuksen" ;)
" Lepositeet?"
:D
Minkä ikäisistä lapsista on kyse? Voisiko heidän kanssaan sopia, että arkena nukutaan omissa sängyissä, mutta viikonloppuisin voi tulla nukkumaan vanhempien viereen?
Ja meidän 1v5kk ei taas ala nukkumaan meidän välissä.
Nukkuu mainiosti omassa sängyssään,mutta kipeänä tai jos hammas herättää aamuyöstä ei millään saada jatkamaan uniaan.Silloin otetaan viereen,mutta ei asetu sielläkään. Ainut mihin EHKÄ rauhottuu on isin rinnan päälle,ehkä äidinkin.Väliin ei millään.
Aikansa saa välissämme könytä ja jos ei asetu niin viedään takas omaan sänkyyn..ja sit taas saa nukuttua.
Mä siis joskus toivoisinkin että nukkuisi välissä :)
Ehkä isompana
Ja voi että että harmitti kun ei ollut vauvaa, joka olisi viihtynyt sylissä ja vieressä :( Syyllistin kauan siitä itseäni. Että ollaan jotenkin henkisesti hylätty se ensimmäisinä elinpäivinä yms., että siksi ei halua olla sylissä tai vieressä :( Mutta nyt 3-vuotiaana jo jonkin verran viihtyy sylissä ja joskus hiippailee viereen nukkumaan. Ei tosin voi vieäkään nukuttaa viereen, mutta joskus yöllä tulee nukkumaan viereen. Hotellikäynnit yms. on aivan karseita, kun lasta ei voi nukuttaa samassa huoneessa! On aina nukahtanut yksin eikä oaa nukahtaa samaan sänkyyn tai edes huoneeseen muiden kanssa. Tosi omituinen lapsi. Toinen on sitten aivan päinvastainen sylikissa :)
Aika pian alkoi nukkumaan täysiä unia omassa sängyssä. Alle 3-vuotiaasta kyse. Nykyisin saattaa joskus tulla aikaisin aamulla, mutta aika harvoin.