Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osallistuin tietämättäni pettämiseen, oon niin vihainen

Vierailija
11.12.2016 |

Juuri eilen istuin ystäväni kanssa iltaa ja puhuimme hankalista ihmissuhteistamme ja siitä, että tapailemillani miehillä on lähes poikkeuksetta ollut toinen nainen ja jopa parisuhteessa olen tietämättäni ollut kihloissa olevan miehen kanssa. Totesin, että tarvitsisin ehkä jonkun mukavan ja rehellisen, edes lyhytkestoisen tavallisen mieskokemuksen, jonka avulla ehkä pystyisin jopa korjaamaan täysin kieroon kasvaneen ihmissuhdemallini ja ajattelutapani.

Myöhemmin illalla törmäsin vanhaan kaveriin, jota en vuosiin ollut nähnyt. Koko illan jaksoi perässäni juosta ja lopulta lähdettiin yhdessä mun luokse. En missään vaiheessa ollut kiinnostunut hänestä kuin kaverina, joten yöllä kyselinkin "No mites sun naisasiat, onko sulla ketään?"
Vastaukseksi tuli reipas ja rehti selitys suhteesta, joka päättyi vuosi sitten erilaisten elämänsuunnitelmien takia. Nainen halusi lapsia, mies ei. On nainen kuulemma jo uudessa suhteessa ja raskaana.

Yöllä oli kivaa, hyvää seksiä jne. ja aamulla myös ihan hauska fiilis, kiva kaveri kylässä ja mukava sunnuntai. Iltapäivällä mies lähti kotiin ja muutaman tunnin päästä huomasin tyypin poistaneen minut Facebook-kavereista. Laitoin viestiä kysyäkseni, miks ihmeessä poisti. Ei vastausta. Pyysin yhteisen fb kaverimme katsomaan hänen parisuhdestatuksen. Parisuhteessa vuodesta 2012.

Mulla ei särkynyt sydän tai mennyt päivä pilalle, sillä en luojan kiitos tunne sellaista vetoa kyseiseen mieheen, mutta oon silti äärimmäisen vihanen, oon niin vihanen siitä, että mua käytetään pettämisvälineenä, vanha tuttu kusettaa päin naamaa keksittyjä tarinoita entisistä suhteistaan ja lähentelee ja lääppii seksin toivossa, kaikkien valheidensa jälkeen.
Tuntuu tosi epätodelliselta, että kaveri, kenen kanssa mulla oli oikeasti hauska ja rento meininki, pitikin vuorokaudenmittaisen kusetusshown ihmiselle, kenet on tuntenut 10-vuotaasta asti. On niin paha mieli itseni puolesta, kun mulle sinänsä täysin merkityksetön, yhden illan huvitus vie multa lopunkin uskon ja terveen luottamksen ihmissuhteisiin.

Tottakai tuntuu epäreilulta sen toisenkin petetyn naisen puolesta, enkä ole vielä miettinyt, jaksanko sekaantua heidän suhteeseen paljastaakseni petturin.

Tää pettäjä petti viimeyönä kahta naista, toki ihan eritavoilla. Raivostuttaa niin paljon, tää ei todellakaan ollut sitä, mitä tähän hätään olisin kaivannut.
Mua hirvittää, sillä tää mies oli just niin perustyyppi, niin tylsä ja tavallinen, jota en kuunapäivänä olisi uskonut pettäjäksi. Ei todellakaan käynyt edes mielessä. Ei edes silloin, kun kysyin naisaisoistaan, oletin vain, että saattaisi ehkä olla joku kiinnostava kiikarissa tms. En todellakaan sen enempää.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kun käräytät sen.

Vierailija
2/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulehan peräkammarintyttö. Kannattaisi ehkä tehdä pieni reality check ja miettiä ensin onko joku oikeasti kiinnostunut sinusta. Aina ei saa miestä mutta joskus voi saada jos suostuu jakamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"enkä ole vielä miettinyt, jaksanko sekaantua heidän suhteeseen paljastaakseni petturin"

Eli suomeksi teet päätöksen tämän toisen naisen puolesta, jäädäkö suhteeseen pettäjän kanssa. Minusta jokaisella tulisi olla mahdollisuus päättää itse, haluaako olla pettäjän kanssa suhteessa. Miltä itsestäsi tuntuu, nautitko itse siitä että kaikki läheisesi tietävät sinun kumppanisi pettävän ja sinä olet ainoa joka ei tiedä?

T. Petetty

Vierailija
4/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä.

Vierailija
5/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä tuossa nyt meni pieleen? Sait kuitenkin kyrpää. Olisiko pitänyt saada neitsyttä? Olette te naiset kyllä aika säälittäviä kun ette kestä sitä että miehet ovat antaneet muillekin kuin teille.

Vierailija
6/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

käräytä!

Vierailija
7/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustyypit ei juokse yöelämässä... ei kuitenkaan ehkä niin perus tää sun tyyppis.

Vierailija
8/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ottaisin yhteyttä siihen naiseen ja miehelle opiksi että kukaan ei ole kertakäyttötavaraa!!

Vierailija
9/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vastaavassa tilanteessa käräyttänyt pari kertaa. Kysyin näiltä miehiltä että ovatko sinkkuja ja vastaus oli että kyllä. Molemmat naiset otti asian loppujen lopuksi tosi hyvin koska mä en ollut tahallisesti ollut osallisena pettämisessä. Mua vitutti niin paljon se, että myös mut petettiin niin siksi käräytin. Enkä kadu. 

Vierailija
10/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kiinnostunut vain kaverina ja sitten sekstasitte? En ymmärrä teitä näin toimivia...

Ohis

Vierailija
11/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy jos et halua tietää vastausta.

Vierailija
12/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
13/13 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit kiinnostunut vain kaverina ja sitten sekstasitte? En ymmärrä teitä näin toimivia...

Ohis

Huvittava tuo avaus kun tarinan mies on helpoista helpoin ja silti ap:n on pakko panna sitä. Ja sitten vielä ihmetellään kun sillä olikin toinenkin nainen. Yllättävää?