ootteko lukeneet nimi osiota :DDD ei helvata!
tuolla nimialueella mammat ihan tosissaan ehdottelevat lapsilleen jotain taika-tuuleja ja afroditeja lapsilleen nimiksi??? mitä ihmettä taas mammojen päässä liikkuu :DD miten nämä wt nimet ovat noin pysyvässä nosteessa, vois vähän ajatella lapsenkin etua, miltä tuntuis olla joku milana vanita priscilla?? miettikää ny minkälaista palautetta vaikka koulukavereilta tulee! miksei voi antaa ihan normaaleja nimiä, eikö suomessa oo jo ihan tarpeeks monta jessicaa ja amaliaa :D
Kommentit (9)
Muta jos niitä Yamina- Raya-Albatrosseja on luokka täynnä ei kukaan kiusaa. Paitsi perus Pirkkoa.
Mutta kun Melena-Jyrki on niin spesiaali.
Pitäisiköhän tuoda amerikasta jostain mustasta ongelmalähiöstä tänne joitakin nimikonsultteja. Luulisi töitä riittävän. Siis nämä oudot nimet on ollut siellä vitsi jo vuosikausia. Siis oikeasti jos joku trensi on muualla vitsi, niin älkää lähtekö siihen etenkään jos siitä tulee teidän lapsen nimi.
Mun tutut meni Kreikassa naimisiin niin ne sit siitä keksi antaa jonku ihmeellisen nimen lapselleen :D Ihan ku ne yhtään sen kreikkalaisempia olis joittenkin hemmetin häitten takia. Ja kuitenkin tulee ero ja otetaan uusiks puolisoiks taas perunanenäiset perussuomalaset lähipubista, niin onhan se sit hienoa kun uusperheessä on Yannice-Samiroita
Vierailija kirjoitti:
Mun tutut meni Kreikassa naimisiin niin ne sit siitä keksi antaa jonku ihmeellisen nimen lapselleen :D Ihan ku ne yhtään sen kreikkalaisempia olis joittenkin hemmetin häitten takia. Ja kuitenkin tulee ero ja otetaan uusiks puolisoiks taas perunanenäiset perussuomalaset lähipubista, niin onhan se sit hienoa kun uusperheessä on Yannice-Samiroita
tuolla nimialueella näyttäis olevan epäterveessä määrin kreikasta kiinnostuneita, siellä muun muassa ehdoteltu lapsen nimeksi arkhimedestä ja antiokhosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuolla nimialueella näyttäis olevan epäterveessä määrin kreikasta kiinnostuneita, siellä muun muassa ehdoteltu lapsen nimeksi arkhimedestä ja antiokhosta :D
Jep jep... Ei voi muuta sanoa ku voi lapsi parat. Toi on niin junttia ajattelua: mitä kaukasempi maa, sitä hienompaa. Sit jos itse ehdottaisi lähi alueelta vaikka virolaista tai venäläistä nimeä, samoilta tyypeiltä tulee tosi väsynyttä kaljaturisti läppää
Onko sulla edessä nimen valinta vai mikä sinut ajaa nimipalstalle nauramaan muiden nimille?
Mä Luin Just lapsesta jonka nimi on Sahara. En osaa päättää tykätä vai ei