Kannattakaa lakialoitetta eutanasiasta
Kommentit (16)
Eutanasia on murha. Abortti on murha. Älä tapa.
Huoh, se ei ole murha. Samaa armollisuutta kuin sairaiden eläinten lopettaminen. Ihminen kuolisi siis joka tapauksessa, mutta kärsisi kauemmin.
Pitäis lukee ensin mitä se oikeasti sisältää. Kärsiville kuoleman sairaille toki, masentuneille ja muille muuten vain luovuttaneille syöttäisin ennemmin taikasieniä..
Hihhulit vastustavat tätä!
Se jo yksin kertoo meille järkeville ihmisille että asia on kannatettava.
Miksi pitäisi? Belgiassa ja Hollannissa eutanasian laillistaminen on johtanut ns. slippery slopeen eli lakia on jatkuvasti löysätty siihen pisteeseen asti että mielenterveyspotilaita, muistisairaita ja sokeutumassa olevia on eutanasioitu ja vastasyntyneenkin saa lääkärin toimesta surmata jos vauva on vaikeasti vammainen.
Ei sellaista barbariaa tänne kiitos.
Mä luulen, että yötä tullaan käyttämän tosi vähän ja tarkoin harkiten. Mutta olisi vaihtoehto kärsimykseen. Miettikää, jos omalle kohdalle sattuu ALS, jossa tukehtuu hengiltä.
Just lääkäri murhasi alkoholistin, koska alkoholistia masensi olla alkoholisti. Onko tämä teidän mielestänne oikein?
Jos ensin parannettaisiin kivunlievytystä inhimilliselle tasolle ja myös katsottaisiin että vanhuksilla olisi inhimilliset olot. Sitten mietittäisiin sitä eutanasiapuolta. Nykyisessä tilanteessa en sallisi.
Vierailija kirjoitti:
Just lääkäri murhasi alkoholistin, koska alkoholistia masensi olla alkoholisti. Onko tämä teidän mielestänne oikein?
Hollannissa tapahtui.
Julkisen talouden tasapainottaminen on toki tärkeää, mutta jossain menee raja.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että yötä tullaan käyttämän tosi vähän ja tarkoin harkiten. Mutta olisi vaihtoehto kärsimykseen. Miettikää, jos omalle kohdalle sattuu ALS, jossa tukehtuu hengiltä.
Hihhulien mielestä on fiksumpaa pakottaa nuo hirttäytymään tai ajamaan autolla päin rekkaa!
On tuo satuolennon perseennuoleminen hienoa puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Se jo yksin kertoo meille järkeville ihmisille että asia on kannatettava.
Voi mitä logiikkaa taas. Ihan vain tiedoksi, "hihhulit" pääsääntöisesti vastustavat (Jeesuksen opetuksiin vedoten) myös mm. terveydenhuoltoon, sosiaalitukiin ja lastensuojeluun kohdistuvia leikkauksia ynnä muita yhteiskunnallista eriarvoistumista lisääviä asioita joten pitäsikö "järkevien ihmisten" ryhtyä kannattamaan niitäkin? Myös huumeet kuuluvat "hihhuleiden" kieltolistalle eli onko se sinusta syy kannattaa niitä?
Kysymyksessä olisi murha, joten terveellä oikeustajulla varustetun ihmisen päähän ei todellakaan sovi ajatus sairaankaan ihmisen tappamiseen tarkoituksella. Jos tämän tyylinen laki tulisi, sen tulisi koskea ainoastaan sellaisia henkilöitä joiden elinajan ennuste on ihan max. 3kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jo yksin kertoo meille järkeville ihmisille että asia on kannatettava.Voi mitä logiikkaa taas. Ihan vain tiedoksi, "hihhulit" pääsääntöisesti vastustavat (Jeesuksen opetuksiin vedoten) myös mm. terveydenhuoltoon, sosiaalitukiin ja lastensuojeluun kohdistuvia leikkauksia ynnä muita yhteiskunnallista eriarvoistumista lisääviä asioita joten pitäsikö "järkevien ihmisten" ryhtyä kannattamaan niitäkin? Myös huumeet kuuluvat "hihhuleiden" kieltolistalle eli onko se sinusta syy kannattaa niitä?
Mielestäni sosiaalitukia pitääkin laskea. Jos eriarvoistuminen johtuu omasta saamattomuudesta niin siitä vaan.
Ja huumeistahan voitaisiin äänestää. Nykyään niitä käytetään vaikka miten ovat kiellettyjä -voitot vaan valuvat rikollisjärjestöille.
Kaliforniahan esim. juuri laillisti marihuanan viihdekäytön. Mikä nyt vaan jäi Trumpin vaalivoiton jalkoihin uutisoinnissa.
Olen jo kannattanut.