Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi vialla?

Vierailija
11.12.2016 |

Saavuin viime viikon tiistain(viisi päivää sitten) yönä takaisin Suomeen neljän päivän lomalta Saksasta. Tämän jälkeen minulla on ollut noin kolme päivää jatkuva polte vatsassa, joka ei oikeastaan satu vaan tuntui hyvin epämukavalta. Noh, tämä oikeastaan meni pois ja nyt on ollut muuten vain hieman huonoa oloa ja välillä kipua. Koska oon ollut koko lyhyen elämäni (nyt 17-vuotias tyttö) hirveän peloissani vakavista taudeista, sekä luulotauteja on välillä jos minkäkinmoista, niin googlailin näitä oireita ja sain vastaukseksi suolistosyövän. Tiedän ettei näin pitäisi tehdä kun herättää turhia pelkoja mutta silti näin tein. Noh, mutta sitä suolistosyöpää en kauan epäillyt kunnes huomasin, että ulosteessa on jotain punaista.
Tämä nyt herätti pelkoa kun veri ulosteessa (jota ei siis jää paperille) viittaa joko kasvaimeen suolistossa tai tulehduksiin jne. Kun tämän huomasin niin aattelin olisiko porkkanaraasteesta kun sitä on syöty, mutta niitä punaisia 'paakkuja' on tullut seuraavanakin päivinä. Netistä tuntuu löytyvän tosi huonosti tästä tietoa, jos olisi juoksevaa ja kirkasta niin peräpukamat mutta jos on tummaa niin syöpä. Itse en ole varma ovatko nämä punaiset paakut verta vai eivät, eivät ne kyllä vereltä mielestäni näytä, väriltään punaisia(ei tumma eikä kirkas) ja ovat siinä ulosteen seassa. On varattuna jo aika terkkarille, mutta pelko on kova :(
Sanon vielä loppuun, että stressi on ollut kova, lukiossa olen, koeviikko lähestyy ja yleensä menestyn näissä joten suoritusta stressataan. Olen nyt myös viimeisten kuukausien aikana saanut paniikkikohtauksia ja näihin sitten myöhemmin lääkitystä. Toisaalta toivon ja toisaalta pelkään, että tämä kaikki laitetaan stressin piikkiin. Sillon sitä ei tutkittaisi eikä tiedä miten vakavaa tää kaikki voikaan olla.
Muiden mielipiteitä olisi kiva kuulla :/

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla