Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa Saara todella kaunis eilen ja mieletön karisma.

Vierailija
11.12.2016 |

Mitä ihmettä täälä on oikeen hoettu monta viikkoa ihan muuta. Saara näytti upealta siinä Queen esityksessä ja karismaahan hänellä nimenomaan löytyy. Tietyn pisteen jälkeen tämä on fakta ei edes makuasia.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin karismaa hänellä on...se tuli esille Saaran esiintyessä kirkon portailla Helsingissä. Kuvitelkaa vaikka Annap tai Alma samaan myllytykseen kun mitä kisa ollut.

Vierailija
2/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hymy dueton loppupuolella Adamin vieressä liikutti kyyneliin, se oli niin aito. Siitä välittyi, miten paljon hän arvostaa kaikkea tuolla kokemaansa ja miten paljon hän on nauttinut siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen selvästi liian vanha tajuamaan sivusiiliä. Saa kenet tahansa näyttämään lobotomiapotilaalta 😞

Vierailija
4/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aivan käsittämätön juttu, miten jotkut ovat jatkuvasti moittineet Saaraa kylmäksi ja karismattomaksi. Jokainen, joka tuon dueton eilen katsoi, voi nähdä, miten tuulesta temmattuja nuo väitteet ovat.

Vierailija
5/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bohemian rhapsody oli pettymys minulle Saaran kohdalla. Ääni olisi voinut olla vahvempi

Vierailija
6/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa minusta se lauloi eilen hyvin, mutta ihan kuin se olis ottanut rauhoittavia tjn. Sen silmätkin haritti, mitä ne ei oo yleensä tehny.

Vierailija
7/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAUNIS ja hyvää särmää ulkonäössä...ei mitään maisahuulia. Ja siis mitä paskaa se puhe Saaran lihavuudesta.

Vierailija
8/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja loistava laulaja. Karismaa ei vaan ole yhtään

Vierailija
9/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne huulet tai niiden puute... Eihän sille tietenkään voi mitään. Mutta kirkkaan huulipunan jättäminen pois auttaisi. Täytettä jopa vähän voisi ajatella, turvottavaa huulikiillettä tms. Tunnen itsekin itseni inhottavaksi, kun arvostelen toisen ulkonäköä. Mutta tuo on niin silmiinpistävä piirre, jolle voisi kuitenkin tehdä jotain.

Vierailija
10/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne huulet tai niiden puute... Eihän sille tietenkään voi mitään. Mutta kirkkaan huulipunan jättäminen pois auttaisi. Täytettä jopa vähän voisi ajatella, turvottavaa huulikiillettä tms. Tunnen itsekin itseni inhottavaksi, kun arvostelen toisen ulkonäköä. Mutta tuo on niin silmiinpistävä piirre, jolle voisi kuitenkin tehdä jotain.

Tosi varovasti niitten täyteaineiden kanssa ettei kärsi laulu kun suusta voi tulla semmonen kömpelö sössöttäjä. Kumpa Saara ei ihan heti pistäisi silikoneja rintoihin...siinä olisi masentava viesti nuorille tytöille.

Vierailija
11/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen mielestä Pirkko Jalovaarassa on karismaa jee ja sitten tietysti kaikissa wincapita huijareissa ja Koivisto saarnaajissa :)!

Sellainen joka on rehti itsensä ei ole karismaa millään.

Vierailija
12/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on upea laulamaan ja kaunis. Hiuksetkin mahtavat sitä sivusiiliä lukuunottamatta. Puhuu yllättänkin hyvin englantia ja ääntää minun korviin ainakin ihan hyvin. Kehitettävää vielä tanssiosiossa (nyt näyttää tankerolta korkkareissa ja liikkuu kömpelösti) ja ikävä kyllä muutaman kilon laihdutus auttaisi myös. Älkää käsittääkseni väärin: olen itse ylipainoinen savolaisakka ja liikun korkkareissa varmasti Saaraa tönkömmin.

Vierailija
13/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti?? Sivusiili, kapeat huulet?????? Toisella on huikea lauluääni, upea taito esiintyä ja mieletön karsima ja yhdet takertuu tuollaiseen. Ei ihme, ettei Suomesta kovin helposti ponnisteta ulkomaille, kun tuommoisiin takerrutaan.

Vierailija
14/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja loistava laulaja. Karismaa ei vaan ole yhtään minulla mutta Saaralta sitä löytyy.

Vierailija
15/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No makuasioista ei voi kiistellä. Minusta hänellä sitä karimaa ei ole. Jonkun toisen mielestä on. Hyväksykäämme se

Vierailija
16/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään karismaa, pelkkää esitystä mikä loppuu siihen kun laulukin loppuu. Sitten se muka iloinen, väkinäinen tekonauru. Muuten olisi kyllä hyvä laulaja, mutta tunne puuttuu.

Vierailija
17/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskapuhetta ettei Saaralla ole karismaa. Ja paineensietokyky on ihan huikea. Kymmenen viikkoa vai niinkö se oli nyt vedetty varmasti vähillä unilla ja kovalla tahdilla ja edelleen energinen ja kuin kala vedessä tuolla. Nostan hattua.

Vierailija
18/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan paskapuhetta ettei Saaralla ole karismaa. Ja paineensietokyky on ihan huikea. Kymmenen viikkoa vai niinkö se oli nyt vedetty varmasti vähillä unilla ja kovalla tahdilla ja edelleen energinen ja kuin kala vedessä tuolla. Nostan hattua.

Opettele hyväksymään myös muuden mielipiteet. Muiden mieleipide ei ole mielestäni "paskapuhetta"

Vierailija
19/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaran karisma ei ole enää mielipidekysymys vaan fakta johon empiiristä tukea paljon varsinkin kisan viimeisiltä viikoilta ja niistä upeista esityksistä.

Vierailija
20/37 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy muistaa, mitä levylaulajan karisma tänä päivänä tarkoittaa. Jotta naislaulaja pärjäisi listoilla, tulee hänen olla julkea, rääväsuinen, irstas, narsistinen. Laulutekniikan pitää olla suoraa kiljuntaa ilman vibraa, ahkinää tai pikkutytön kimitystä. Mikään näistä asioista ei päde Saaraan. Siksi "hänellä ei ole karismaa".