Tällainen mies tarjolla
Nelikymppinen, köyhä ja pienipalkkainen.Lisäksi lyhyt ja hoikka. Ei osaa remonttihommia eikä oikein mitään. Ei halua seksiä. Haluatko?
Kommentit (17)
Itsensä voi nähdä monella tavalla.
Habituksesi on hyvä. Hanki ensin paksu kaulaliina ja reppu. Tutustu sitten zuvakki/viherkomukoihin jossain unelmavouhotuksessa. He haluavat sinut ja miehenä olet heidän aateliaan.
PS Opettele puhumaan hieman jotain jargonia monikulttuurin hienoudesta niin muuta ei tarvita.
Tällainen mies siis olisi tulossa kiertoon.Alla kyllästyi.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan!
No mikset? Hän oli aivan keskiverto mies joka vain kertoi sen avoimesti.
Ahkeruus tai seksi olisi pelastanut, kun yritin lukea loppuun positiivisella asenteell listaasi.
Valitettavasti ei jatkoon!
Ei olla elokuvissa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan!
No mikset? Hän oli aivan keskiverto mies joka vain kertoi sen avoimesti.
Kyllästynyt akkansa sen kertoi. Kiertoon on mies tulossa.
Kai se vielä juo joka viikonloppu, on äkkipikainen, laiska tekemään kotitöitä ja on itsekäs?
Vierailija kirjoitti:
Kai se vielä juo joka viikonloppu, on äkkipikainen, laiska tekemään kotitöitä ja on itsekäs?
Muutaman kaljan joskus ottaa. Itsekäs ei kyllä ole vaan ajattelee lasten parasta ja antaa viimeiset rahat heille. Kotitöitä ei paljoa tee.
Sehän on kuin minun mieheni. Olen myös harkinnut laittamista kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kuin minun mieheni. Olen myös harkinnut laittamista kierrätykseen.
Kohtalotoveri. Kun vaan saisi lapset hyvän äitipuolen.
Seksin puute tuossa eniten haittais.
Ei halunnut seksiä sinun kanssa (olet lihava, äkäinen ja ruma?) vai ei lainkaan. Siinä on eroa.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppinen, köyhä ja pienipalkkainen.Lisäksi lyhyt ja hoikka. Ei osaa remonttihommia eikä oikein mitään. Ei halua seksiä. Haluatko?
Juu en ole kiinnostunut, mutta sanotaan että jokaiselle on olemassa joku. Voisit ehkä kääriä hänet kauniiseen pakettiin ja viedä joulupata-keräykseen. Sieltä varmasti toimittavat hänet johonkin perheeseen, jossa hänestä on iloa ja piristystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei halunnut seksiä sinun kanssa (olet lihava, äkäinen ja ruma?) vai ei lainkaan. Siinä on eroa.
Ei lainkaan. Seksi ei kuulemma ole elämän pääasia eli sopisi jollekkin haluttomalle.
No en todellakaan!