Jos mietit oikein tarkkaan ja olet rehellinen itsellesi, panettaisiko sinua juuri tällä hetkellä tässä ja nyt?
Kommentit (23)
Ei sitten vähääkään. Testosteronitasot ovat taas romahtaneet.
Kyllä. Viime aikoina on psnettsnut muutenkin jatkuvasti. Varsinkin ovulaation aikoihin. Silloin en pysty muuta ajattelemaankaan. T. N41
Kyllä. Ja mitä enemmän seksiä saa, sitä enemmän panettaa. Ovulaatioaikaan pitäisi olla parin päivän panoloma, työnteko on täysin tehotonta kun ajatukset ovat missä ovat.N37
Kyllä ja mies töissä,odotan kunnes kotiutuu :)
Just nyt: Ei. Oon pitkissä kalsareissa tekemässä laiskasti lähtöä naapurikaupunkiin, vaikka twkisi mieli käyttää tää aurinkoinen päivä rauhassa työntekoon. Iillemmalla varmaan panettaa kun ei oo muuta juttuja päälimmäisenä mielessä.
Ei. Eilinen tuplakoerros riittää tähän väliin, illalla toki taas. Voisin kyllä harrastaa jos sikseen, mutta mies taitaa tarvita lepohetken.
N31
Kyllä kaikkia Saara vihaajia. Ne on nyt niin kiihkoissaan ja höyryä täynnä.
Ei oikeastaan, koska minua pantiin juuri äsken aika kovaa kuudesta eri asennosta ja sain hyvän orgasmin.
N24
Bussissa pari penkkiriviä eteenpäin istuu aivan helvetin kuuma ulkomaalaistaustainen mies...
Vierailija kirjoitti:
Aina valmiina.
Just näin housut pois ja se on menoks!
Kyllä, vaikka aamulla salapano antoi kyytiä pari tuntia ja lähti sen jälkeen synnyttämään ;)
N42
Itseasiassa nyt kun tuli paneminen mieleen, niin olishan tuo tosi kivaa. Sääli että oon sinkku eikä ole ketään joka mua nyt pääsisi panemaan.
Ei sitä tarvitse miettiä tarkkaan, tai miettiä ollenkaan. Jos panettaa niin se on koko ajan mielessä. Nyt onneksi ei, muutakin tekemistä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa nyt kun tuli paneminen mieleen, niin olishan tuo tosi kivaa. Sääli että oon sinkku eikä ole ketään joka mua nyt pääsisi panemaan.
Missä olet voin tulla panemaan.
Viimeisillään raskaana ja lapsi katsoo vieressä Pikku Kakkosta, ei sitten yhtään.
Paneminen on aina kivaa. Kyllä todellakin panettaisi, varsinkin jos eräs tietty ihastuksen kohde tulisi panemaan. Kyllä omakin mies tosin kävisi :)
Aina valmiina.