Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä diagnoosin antaisit ihmiselle joka on rauhallinen, kiltti ja tyyni ja välttää konflikteja ihmisten kanssa

Vierailija
11.12.2016 |

mutta saa joskus ihan käsittämättömiä raivareita? Sellaisia että tekisi mieli lähteä viemään mielisairaalaan lepositeisiin. Vaimoni siis kyseessä ja ihmettelen kovasti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

skitso

Vierailija
2/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että se ihminen vain esittää tyyntä ja hyvähermoista kieltämällä omat tunteensa ja saa patoumia jotka sitten purkautuu kun tulvii yli. Feikki mikä feikki.

Tarvisi varmaan apua avautumiseen, eli siihen, että oppisi olemaan vähemmän kiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuollainen, tosin en saa mitään ihan leposideraivareita. Kun olen tyyni ja hyvähermoinen, ei se ole mitenkään pakotettua eikä tunnu edes vaikealta. Koen että se on täysin aitoa. Ilmeisesti pohjalla on kuitenkin niin paljon patoumia ja traumoja, että ne pulpahtavat esiin. Tai siis tiedän että on.

Vierailija
4/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolinen lassukka.

Vierailija
5/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS

Vierailija
6/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta saa joskus ihan käsittämättömiä raivareita? Sellaisia että tekisi mieli lähteä viemään mielisairaalaan lepositeisiin. Vaimoni siis kyseessä ja ihmettelen kovasti.

Eh...siis, hän on normaali. Lopeta se hänen ärsyttäminen niin loppuu raivaritkin. 

Vierailija
7/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehtunut umpilisäke. Eikun eihän mulla olekaan pätevyyttä antaa diagnooseja.

Vierailija
8/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja monitahoinen persoona.

Vierailija
9/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mut en ehkä ole noin paha. Mulla on todennäköisesti vähän as-piirteitä, mutta pisteet ei riitä lähellekään diagnoosia. Viimeksi sain kauheat kilarit siitä, kun autopaikalleni töissä pakkasella oli joku pysäköinyt oman autonsa. Mä saan näitä kilareita siitä, jos muut ei noudata sääntöjä. Se on hyvin assimaista. 

Vierailija
10/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuommoinen. Pidän tunteet pitkään sisälläni kunnes räjähdän. Ahdistunut olen.

Vierailija
11/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kuule ihan mitä tahansa. Kannattaa käydä tutkituttamassa. Mistä raivarit alkaa?

Kuvaus sopii jopa itseeni. Olen epävakaa persoonallisuushäiriöinen, mutta ns. sisäänpäin kääntynyt tapaus. Ulospäin näytän seesteiseltä, mutta sisällä myrskyää. Välillä sitten keittää yli, mutta vain harva on päässyt tätä todistamaan.

Vierailija
12/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttien yli kävellään ja sitten kun kiltti älähtää ei uskota, jatketaan vaan. Minua lapsena esim. Veli löi, ja löi, ja löi, kunnes, lopulta on pakko suuttua. Dodiin, sitten alkoi tuo syyttely. Blaah.

Vierailija
13/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet kiltti ja tasainen, sua ei uskota. Sitten saat raivarin, jotta viesti viimeinkin menisi perille. Normaalia minusta.

Jos kaikki noudattaisivat sääntöjä ja ottaisivat toisensa huomioon, ei tarvitsisi raivostua.

Vierailija
14/14 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset