Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavimmat liikuntamuodot

Laiskiainen
11.12.2016 |

Mikä olisi sellainen liikuntamuoto, joka ei olisi yhtään epämiellyttävää? Ei hyppyjä, ei rehkimistä, ei paikkojen polttelua. Etsin sellaista liikuntamuotoa, jossa liikuntaa tulee kuin huomaamatta ja silleen ettei yhtään tunnu kurjalta. Kävely on tylsää ja pihahommat/siivoilu myös. Joku ihan oikea liikuntamuoto, joka olisi samalla tehokas ja mukava. Kävin salilla aikoinaan, mutta inhosin sitä, kun tuli hiki ja paikkoja poltteli, kun toistot läheni loppuaan. Sitten kävin bailatinossa, mutta sekin tuntui liian hikiseltä. En siis tykkää yhtään liikkua ja inhoan kaikenlaisia jumppatunteja. Haluaisin kuitenkin pitää kunnostani vähän huolta, mutta kaikkein helpoimmalla tavalla.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin sitä kävelyä tarjonnut, kun minusta se ei ole tylsää. Mites uinti?

Vierailija
2/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa pullamössö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvakävely! Ei maksa paljon mitään, kotiovelta pääset suoraan urheilemaan, voit soittaa samalla kaverille tai ottaa kamun mukaan.

Olen 20 v harrastanut pelkkää ko lajia ja kehonkoostumusmittauksissa kroppani saa iäkseen aina miinus 10 v oikeasta iästäni! :) niin ja kroppani on tosi kivanmuotoinen, olin ennen harrastusta hieman ylipainoinen.

Vierailija
4/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uinti vois olla myöhemmin, kun saisin vähän näitä makkaroitani ensin pois =)

Asun niin syrjässä, että täällä on tähän aikaan vuodesta iltaisin pilkkopimeää, kun ei ole katuvaloja. Kävely iltapäivisin metsäteitä pitkin (taskulampun valossa) ei siis houkuta. Viikonloppuisin tulee ulkoiltua jonkun verran, kun pääsee päiväsaikaan lenkille.

ap

Vierailija
5/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily, uinti, suunnistus

Vierailija
6/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uinti vois olla myöhemmin, kun saisin vähän näitä makkaroitani ensin pois =)

Asun niin syrjässä, että täällä on tähän aikaan vuodesta iltaisin pilkkopimeää, kun ei ole katuvaloja. Kävely iltapäivisin metsäteitä pitkin (taskulampun valossa) ei siis houkuta. Viikonloppuisin tulee ulkoiltua jonkun verran, kun pääsee päiväsaikaan lenkille.

ap

Pimeä vuodenaika on kyllä tässä mielessä kelju, etenkin jos on liukkaat tiet. Mutta ei se siellä uimahallilla mitään haittaa, vaikka jokunen makkarakin olisi vyötäröllä. :) 

Vierailija
7/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauvakävely! Ei maksa paljon mitään, kotiovelta pääset suoraan urheilemaan, voit soittaa samalla kaverille tai ottaa kamun mukaan.

Olen 20 v harrastanut pelkkää ko lajia ja kehonkoostumusmittauksissa kroppani saa iäkseen aina miinus 10 v oikeasta iästäni! :) niin ja kroppani on tosi kivanmuotoinen, olin ennen harrastusta hieman ylipainoinen.

Sauvat vois olla kyllä ihan mukava juttu, kiitos vinkistä =) Mulla ulkoilut jää lähinnä viikonlopulle, mutta parempi sekin kuin ei ollenkaan.

ap

Vierailija
8/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti.

Pyöräily hyvällä pyörällä.

Lenkkeily tai hiihto. Ainakin aluksi sykemittarin kanssa, jotta saat rasituksen pysymään kevyenä ja olon hyvänä.

Jooga? (Itsellä ei tästä kokemusta, mutta kuullut hyvää)

Vierailija
9/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin kävely on tylsää, mutta siitä saa siedettävää kuuntelemalla samalla hyvää musiikkia. Silläkin on paljon merkitystä, missä kävelee: minä suosin luontopolkuja, metsiä ja talvella järven jäätä. Syksyllä sienestys on kivaa, mutta sienestyskausi on aika lyhyt.

Pidän myös pyöräilystä, jota tulee harrastettua kauppa- ym. reissujen muodossa, ja kotona poljen kuntopyörää katsellen samalla lempisarjojani. Uinti on myös mukavaa, jos sinua ei ala palella vedessä?

Vierailija
10/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea sitä kroppaa on muokata jos hikoilemista pelkää. Paitsi tietysti oikeanlaisella ruokavaliolla. Onko sulla se kunnossa?

Vierailija
11/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sä tarvitset joko jonkun joukkuelajin, jossa on sosiaaisuutta sen verran, ettei tule huomanneeksi sitä liikkumista, mutta tulee kuitenkin tehtyä jotain. Esim sulkapallo kavereiden kanssa, kentät on hyvin ilmastoituja ja liikettä päältä katsoen vähän, mutta saa kyllä tuntumaan ku pelaa. Ja kavereiden kanssa voi säätää sitä verissäpäin pelaamisen määrää.

Itse harrastan kiipeilyä, jossa saa paikat jumiin huomaamatta. Se jännitys boulderoidessa seinällä pysymisestä on suurempi kuin lihasten polttelu, joten välillä tulee ylitettyä rajojaan aika tehokkaasti.

Vierailija
12/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivoimistelu :)

Saa valita itse mitä tekee. Jos tekee kyykkyjä ja punnerruksia taitaa siinä vähän hiki tulla. Riippuu toki lihaskunnosta.

Vierailija
13/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga olis kyllä sillä tavalla kevyttä että siitä voisit saada kipinän ja siirtyä myöhemmin vähän vaativampaankin joogaan. Uinti kyllä kuluttaa hyvin kaloreita. Olen samaa mieltä että jonkun kaverin kanssa jokin pelaaminen vois viedä huomion siitä itse läähätyksestä ja puhkumisesta, kunnes totut siihen ja alat tykkäämään =D

Vierailija
14/19 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi.

Vierailija
15/19 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittävä dekkari, jota saat kuunnella vain lenkillä. Kohta huomaat ravaavasi taloa tai korttelia ympäri...

Vierailija
16/19 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntopyörä telkkarin eteen.

17/19 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

slalom

18/19 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et jo omista, niin osta:

1. nastakengät

2. otsalamppu

3. kävelysauvat

4. tasapainolauta

5. harjanvarsi

6. jumppapallo

7. kahvakuula (6 kg)

8. joogamatto

9. chi/aromaterapiapallo

10. uimapuku

Käy viikonloppuisin lenkillä la ja su, kaksi pitkää lenkkiä. Ota sauvat mukaan ainakin toisella kerralla.

Käy otsalampun turvin pienillä lenkeillä parina iltana, ihan vartti tai 20 minuuttia. Sen verran että kroppa herää.

Uimaan voit mennä rohkeasti! Käy ainakin kerran viikossa.

Lisäksi: kävelylenkin päälle keppijumppa, 10 minuuttia on jo oikein hyvä.

Istu päivittäin jumppapallolla muutama kerta * 5-10 minuuttia. Pese hampaat tasapainolaudalla seisten, katso välillä televisiota tasapainolaudan päällä.

Joogamatto + pikkupallo on loistava rangan ja esim. lonkan koukistajien avaukseen. Vaikka aina kävelyn ja keppijumpan lopuksi venyttelyt.

Kahvakuulaa käytä aluksi vaikka pari minuuttia, kun kroppa on lämmin.

Ja lopuksi: tanssi kotona - musa soimaan ja baila baila :)

Vierailija
19/19 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauvakävely, lumikenkäily, jooga ja kuntosali.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi