Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten tyttö näyttää ihastumisen merkkejä?

11.12.2016 |

Moikka!
Eli oon siis lievästi sanottuna ihastunu yheen tyttöön ja tarvisin apua tulkitsemaan hänen viestejänsä. Tässä referoituna ja yhdistettynä tekstiksi:
"Olen kyllästynyt siihen että en tiedä mitä ajattelet minusta. Haluan tietää tunnetaanko me toisiamme kohtaan samalla lailla koska snäppäämme 24/7."
"Rehellisesti sanottuna en ole 100% varma mutta tässä täytyy olla joku syy miks snäppäämme koko ajan. Tykkään siitä enkä koskaan kyllästy sinuun, you know what I mean? Ja aina kun näen sinut tulen hyvälle mielelle"
"En snäppää muille pojille todellakaan näin paljon. Ja ei en yritä sanoa että ollaan enemmän kuin kavereita tai että olen rakastunut. Täällä on vain hetkiä milloin sanot jotain ja saat minut tuntemaan..."
"Joskus nään sinut pelkkänä kaverina mutta useasti saat puheillasi minut hymyilemään/nauramaan mikä on harvinaista. En tiedä onko se vain sinun luonne vai teetkö sitä tahallasi? En tiedä."
"Tiedän että tässä on jotain, mutta tiedän myös että en halua vakavaa suhdetta. Eikä se ole sitä mitä tunnen. Ja en tiedä flirttailetko tarkotuksella vai oletko vain sellainen ihminen. Koska joskus sanot asioita mitkä laittaa minut todella miettimään.."

Tyttö on siis Norjasta ja keskustelu on käyty norjaksi. Yritin kääntää parhaani mukaan mutta kaikista kohdista en saanut järkevän kuuloista suomea aikaiseksi.
Kysyisin siis että onko hän ihastunut? Koska välillä vaikuttaa todella siltä mutta kuten noista viesteistä voi päätellä niin tosinaan kieltää ns. kaiken. Mulla ois siis kiinnostusta tätä tyttöä kohtaan mutta suomalaisena aloite-kyky on nolla.

Kiitos vastauksista,

Lukiolainen poika

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanon, että on kiinnostunut,niin nouseeko aloitekykysi nollasta? Vain sillä on merkitystä.

Vierailija
2/4 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pätkääkään kiinnostunut! 

Teet itsesi naurettavaksi, jos jotain ihastumistasi hänelle osoitat. Parempi, että lopetat vain viestittelyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan jollain tasolla, mutta kuten hän sanoi, ei halua mitään vakavaa.

Vierailija
4/4 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up